فروش اینترنتی کامپیوتر اداری برای تمامی شهر های ایران توسط تیم فروشگاه اینترنتی نو آور با ضمانت بازگشت و تحویل اکسپرس انجام می شود.
فروش اینترنتی کامپیوتر اداری ویژه سازمان ها و شرکت ها، یک راه حل خوب و مطمئن می باشد، چرا که هم ضمانت برگشت کالا همراه خرید شماست، هم تحویل زودهنگام و هم ضمانت اصل بودن کالا را داریم، ضمن اینکه فرآیند خرید مخصوصا برای مدیرانی که سرشان شلوغ است، زودتر انجام می شود.
نکات مهم هنگام خرید کامپیوتر و لوازم جانبی برای یک سازمان
1- اولین نکته قیمت یک کالا هست که لازم است خیلی بالا نباشد.
2- اصل بودن محصول یا داشتن گارانتی را باید دقت کرد.
3- کیفیت کامپیوتر و قطعات به گونه ای باشد که مدام نیاز به تعویض نداشته باشد، چون در یک سازمان یا شرکت، سیستم مدام روشن است و عمر مفید آن با یک سیستم خانگی تفاوت دارد.
4- داشتن پشتیبانی 24 ساعته که کار سازمان یا شرکت شما هیچ گاه با مشکل مواجه نشود.
5- در نظر داشته باشید که از این کامپیوتر چه استفاده ای می خواهید در سازمان یا شرکت خود داشته باشید.
گاهی برای انجام یک کار، یک کامپیوتر ساده هم کار راه انداز است، اما گاهی فعالیت یک سازمان یا شرکت در سطح پیچیده تری است و لازم است سیستم باکیفیت بالا خرید شود.
اینکه از کامپیوتر فقط در امور متداول مانند Office می خواهد استفاده شود ویا در طراحی گرافیکی ، خیلی تفاوت دارد.