نوشته شده توسط : علی

در و پنجره دوجداره روماپن


روماپن با پیشینه و دانش فنی بیش از دو دهه در سال 1385 واحد صنعتی، تولید پنجره آلومینیومی دوجداره اختصاصی طبق استاندارد روز اروپا و مقاطع آلومینیوم ایتالیایی اقدام به قالب سازی و تولید انواع پنجره اختصاصی ترمال بریک نمود.

این مجموعه با توجه به نیاز بازار با بروزرسانی دستگاه های تولید در و پنجره و به منظور حفظ صیانت از حقوق مصرف کننده در سال 1399 تولید درب و پنجره دوجداره UPVC را نیز به مجموعه اضافه نموده است .

روماپن، تولید کننده

برتر محصولات دوجداره یو پی وی سی

پیشنهاد میکنیم قبل از هر اقدامی در خصوص خرید محصولات دوجداره اعم از در و پنجره دوجداره یو پی وی سی و یا آلومینیومی از مشاوره تخصصی و رایگان کارشناسان روماپن بهره ببرید.

چراکه در مجموعه روماپن، کارشناسان متخصص در امر ساخت و نصب محصولات دوجداره با ارائه پیشنهادات و راهنمایی های درست و اصولی علاوه بر آشنایی شما با اصول خرید محصولات دوجداره، هزینه های شما را با انتخاب صحیح به صورت چشمگیری کاهش میدهند تا بتوانید با مناسب ترین هزینه به بهترین در و پنجره های دوجداره دست یابید.

روماپن تولید کننده برتر محصولات دوجداره یو پی وی سی و آلومینیومی ترمال بریک است که با 10 سال سابقه و دارا بودن نمایندگی اصلی پروفیل های وینتک، هافمن، آکپا، ویستابست و .... و هم چنین دارا بودن بروزترین دستگاه های ساخت و مونتاژ در و پنجره های دوجداره فعالیت میکند.



:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 1 / 5 / 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

موزیک  یکی از اثربخش ترین هنرهای بشری می باشد و در تمامی وضعیت های روحی از شعف و هیجان گرفته تا اندوه و افسردگی کاملا استفاده داشته و حال و هوای انسان را به صورت کلی متحول می سازد.

در سالن های ورزشی از موزیک های شاد برای تحریک کننده به جهت تشکیل تمرینات صورت گرفته می شود، یا در زمانی که به دقت احتیاج دارید، موسیقی سنتی کاملا مفید به نظر خواهد رسید. ولی بد نخواهد بود در همین جهت بیان کنیم که موزیک های غمناک از محبوبیت قابل توجهی در بین انسان ها برخوردار می باشند و شاید بتوان اشاره کرد حجم وسیع ای از موزیک های پابرجا در تاریخ، مفاهیم غمگینانه داشته اند.

علی رغم اینکه بعضی از انسان ها بر این باورند که نباید موزیک غمناک گوش نمود چراکه سبب به وجود آوردن افسردگی می شود، ولی باید آگاه باشید که تحقیقات علمی دانشمندان دانشگاه دورهِم به رهبری «توماس ایرولا» ثابت نموده اند که بشریت به سه منظور اساسی تمایل دارند موزیک غمناک گوش کنند.

پیشنهاد میکنیم به بخش دانلود آهنگ غمگین ماهان موزیک مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 1 / 5 / 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

چگونه می توانیم یک وب سایت خوب و کارا داشته باشیم؟ هنگامی که تصمیم به راه اندازی یک وب سایت می گیرید سوال و نکته ی مهم این است" هدف از طراحی سایت چیست؟

کسانی که به تازگی وارد دنیای تجارت الکترونیک شده اند به این سوال بر می خورند که جواب این سوال این است که اگر شما در ضمینه ی شغلی خود ارائه دهنده ی خدمات هستید می توانید از این پایگاه برای دسترسی آسان تر وهرچه سریعتر مشتریانتان بهره ببرید و در مقابل خدمات گسترده تر و به روز تری را به مخاطبین خود عرضه کنید.شما همیشه در دسترس خواهید بود و این مهم باعث تحکیم اعتماد و در نتیجه وفاداری مشتریان به مجموعه ی شما خواهد بود. 

اگر شما فروشنده و توزیع کننده محصولات هستید می توانید بیشترین بهره را از وب سایت خود ببرید که این امر به مراتب کم هزینه تر و نتیجه بخش تر از روش های قدیمی و پر هزینه ی بازاریابیست.

در این روش شما محدودیت زمانی و مکانی ندارید و یک فروشگاه اینترنتی شبانه روزی و بازار فروشی به وسعت شهر ،استان و کشور خود دارید که باعث رشد روز افزون مشتریان و افزایش سود دهی فعالیت اقتصادی شما خواهد بود .

یک وب سایت خوب به شما این امکان را می دهد که جدید ترین محصولات را به همراه مشخصات کامل و تصاویر در کمترین زمان ممکن در اختیار بازدید کنندگان قرار دهید و به سرعت از رقبای خود پیشی بگیرید.بهره گیری از ایده های خاص و جدید شما را در طراحی سایت کارا و موفق تر یاری خواهد کرد.البته انتخاب و ارزیابی دقیق شرکت طراحی سایت امریست  مهم که در رسیدن به هدف مطلوب موثر است.

اگر شما در شهر قم هستید پیشنهاد میکنم از مطلب طراحی سایت در قم وبینو بازدید کنین.

منبع : https://www.webinoco.ir/website-desing-qom/



:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 26 / 4 / 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی
 

درباره استاده

همیشه برای اکثر ما دغدغه بوده که بهترین سرویس‌کار یا متخصص از کجا پیدا کنیم؟ سرویس‌کار یا متخصصی که بتونیم به اون اعتماد کنیم، بتونیم با خیال راحت کارمون به دست اون بسپریم. کاری که تا به حال انجام می‌دادیم و خواهیم داد سوال پرسیدن از خانواده و دوستان است. اگر اطرافیانمون نتونستن سرویس‌کار یا متخصص با تجربه و حرفه‌ای به ما معرفی کنند چه کاری باید بکنیم؟

بازار خدمات آنلاین استاده بستری برای ارائه خدمات است تا متخصصین و سرویس‌کاران را به شما معرفی کند. استاده ماموریت دارد بهترین سرویس‌کاران و متخصصین در حوزه‌ خدمات را به کاربران معرفی کند. خدماتی مثل خدمات نظافتی منزل، تاسیسات ساختمانی، خدمات ساختمانی، حمل و نقل، تعمیرات لوازم برقی و غیر برقی، خدمات دکوراسیون، خدمات مشواره و...

"اینجا هرکس تو کارش استاده"، این شعار استاده است که از اواخر سال 1397 در تلاش است با ارائه اطلاعات شفاف و واقعی سرویس‌کاران و متخصصین را به شما معرفی کند. حالا ما در کنار خانواده و دوستان شما، به شما کمک خواهیم کرد که از چه متخصص و سرویس‌کاری برای خدمات مورد نیاز خود استفاده کنید.

از طرفی دسترسی به تجربه متخصصین و سوالات فنی و حرفه‌ای تا به امروز بسیار سخت بوده است. اگر به مشکل فنی بخوریم یا سوال فنی و خدماتی داشته باشیم، فقط می‌توانیم از دوستانی که تجربه در آن زمینه دارند سوالات خود را بپرسیم. استاده با استفاده از تجربه چندین ساله متخصصین خودش اقدام به تولید محتوا در زمینه کارهای خدماتی و نظافتی کرده است تا به سوالات و مشکلات فنی شما پاسخ دهد. این محتوا در دو بستر اینستاگرام استاده و استاده مگ در دسترس است تا پاسخ سوالات و مشکلات فنی شما از طرف متخصصین استاده به شما پاسخ داده شود.

منبع : https://ostadeh.com



:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 22 / 4 / 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی
شرکت پویاکاران باسکار با هم‌اندیشی جمعی از متخصصین مجرب با دو شعبه فعال در ایران و ترکیه به مدیریت پریسا آریایی پارسا با هدف مرتفع کردن نیازهای توسعه و بهبود عملکرد صاحبان مشاغل، صنعت گران و صاحبان کارخانجات و صادرکنندگان   تشکیل شد. این مرکز توسعه تجارت در امر بازارسنجی، بازارشناسی، موقعیت یابی و مکان یابی اقتصادی، بررسی موضوعی و امکان سازی برای ورود به بازار هدف، بررسی شرایط اقتصادی بازار هدف، انجام مطالعات سرزمینی در حوزه اقتصاد از سنت و آداب و شرایط مذاکره، انجام مذاکرات برای B2B، B2C، B2G و همچنین بررسی قراردادها و بازبینی آنها و سایر امور تجاری، صنعتی، بازرگانی در حوزه ارائه نمایندگی، اخذ نمایندگی، نحوه صدور کالا، بررسی اعتباری طرفهای تجاری و … مراجعه کنندگان را یاری می دهد.
خدمات و عملیات ویژه ما در ایران و ترکیه به طور کلی درپنج  گروه های کاربردی تدوین کسب و کار،بازاریابی و فروش،سرمایه گذاری و بازرگانی از مشاوره، اجرا و آموزش متناسب با نیاز صاحبان مشاغل، صنعت گران، صاحبان کارخانجات ،بازرگانان و  صادرکنندگان فعال داخلی در کشورهای ایران، ترکیه و کشورهای همسایه تدوین شده است.
مشاورین متخصص و متعهد ما، به همراه تیم اجرایی حرفه ای از صفر تا جهانی شدن در کنار شما و کسب و کارتان هستند.
 


:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 23 / 3 / 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

 

لیزر موهای زائد چیست؟

قبل از اینکه به یک کلینیک زیبایی بروید، احتمالا بهتر است اول تحقیق کنید تا ببینید لیزر موهای زائد چیست و چگونه انجام می‌شود. در سال‌های اخیر لیزر موهای زائد بسیار رواج پیدا کرده و بسیاری از افراد با استفاده از این روش، خود را از شر اصلاح و اپیلاسیون مداوم موهای زائد راحت می‌کنند. در این روش نور بسیار متمرکزی از طریق سطح پوست به فولیکول‌های مو تابانده می‌شود. رنگ‌دانه‌های موجود در این فولیکول‌ها نور را جذب کرده و در اثر گرمای بالا از بین می‌روند.

به عبارت دیگر، در طی جلسه لیزر موهای زائد، لیزر نوری از خود ساطع می‌کند که این نور توسط کیسه‌های لوله‌ای شکل درون پوست که مو را به وجود می‌آورند، جذب می‌شود. انرژی نور به گرما تبدیل می‌شود و به این کیسه‌ها یا همان فولیکول‌های مو آسیب می‌رساند. این آسیب رشد موها را در آینده مهار کرده یا تا حد زیادی آن را به تاخیر می‌اندازد. در حال حاضر بسیاری از منابع پزشکی از لیزر موهای زائد به‌جای حذف دائمی موهای زائد با عنوان حذف طولانی‌مدت موهای زائد استفاده می‌کنند. چون ممکن است تمام فولیکول‌ها از بین نروند و بعد از چند ماه یا چند سال شاهد رشد مجدد بعضی از موهای خود باشید.



:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 10 / 3 / 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

هایفوتراپی چیست؟

هایفوتراپی یکی از روش‌های نسبتاً جدید در درمان‌های زیبایی برای سفت کردن و لیفتینگ صورت است که بدون درد و غیرتهاجمی بوده و می‌تواند جایگزین لیفت صورت شود.

در هایفوتراپی صورت از امواج فراصوت (اولتراساوند) استفاده می‌شود. یعنی همان امواجی که در دستگاه‌های سونوگرافی مورد استفاده قرار می‌گیرد. منتها در هایفو این امواج به صورت متمرکز به لایه‌ی خاصی از پوست انرژی وارد کرده و باعث تحریک تولید رشته‌های کلاژن می‌شوند. کلاژن‌ها وظیفه‌ی استحکام بافت‌های بدن از جمله پوست را دارند؛ لذا این اتفاق باعث می‌شود که پوستی سفت‌تر و بدون چین و چروک داشته باشیم.

استفاده از هایفوتراپی برای درمان تومورهای سرطانی سال‌ها است که مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از این روش برای انجام درمان‌های زیبایی برای اولین بار در سال ۲۰۰۸ مطرح شد. هایفوتراپی توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA)در سال ۲۰۰۹ با کاربرد لیفت ابرو تایید شد.

در سال ۲۰۱۴، FDA استفاده از این روش را برای بهبود وضعیت خطوط و چین و چروک ناحیه‌ی خط گردن و بالای سینه نیز تایید کرد. به دلیل نوین بودن این روش درمانی، برخی از استفاده‌های آن هنوز مورد تایید FDA قرار نگرفته است ولی شواهدی مبنی بر مضر بودن یا آسیب زننده بودن استفاده‌های مختلف هایفوتراپی وجود ندارد و این روش بسیار ایمن‌تر از جراحی‌های زیبایی است.



:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 10 / 3 / 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

عقیق و فیروزه از سنگ‌هایی هستند که خواص درمانی بیشماری دارند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام گالری جواهرات گنجه، اگر علاقمندید تا در مورد ویژگی‌ها و خواص سنگ عقیق و فیروزه بیشتر بدانید، با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.
برای اینکه بتوانید با خواص درمانی سنگ فیروزه به خوبی آشنا شوید و نحوه تاثیر آن بر بدن را درک نمایید، لازم است در ابتدا درباره قدرت شفابخشی امواج و فرکانس گوهرهای گرانبها بیشتر بدانید.
در ادامه به بررسی اجمالی گوهر درمانی می پردازیم تا دلایل علمی استفاده از سنگ هایی نظیر فیروزه و عقیق را بدانید.
 
بررسی علمی گوهر درمانی

طبق پژوهش‌های انجام گرفته، انرژی نه به وجود می‌آید و نه از بین می‌رود بلکه از شکلی به شکل دیگر تبدیل می‌شود. از آنجایی که تمام سلول‌های بدن ما در حال جنبش و تحرک هستند دارای انرژی جنبشی‌اند. تمام کائنات و تمام موجودات عالم، زنده و غیر زنده در جنبش دائمی هستند. تمام سیارات، ستارگان و کهکشان‌ها در حال نوسان هستند، از الکترونی که بدور هسته می‌چرخد تا تکه سنگی که ثابت به نظر می رسد، در حال جنبش و حرکت اند. در آیه شریفه ۸۸ سوره نمل پروردگار متعال می‌فرمایید :" در آن هنگام که کوه ها را می نگری، می‌پنداری که بی حرکتند، در حالی که همچون ابرها در حرکت هستند. صنع خداست که هر چیزی را در کمال اتقان و استحکام ساخته است. همانا او به هر آنچه انجام می‌دهید آگاه است."

بنابراین می‌توان نتیجه گرفت همه چیز با فرکانس خاص خود در حال ارتعاش هستند. هر نقطه از بدن فرکانس خاص خود را دارد. به ارتعاش سالم بدن تشدید گفته می‌شود. اگر این ارتعاش به اندازه تشدید نباشد، منتج به بیماری می‌شود و می‌توان این عدم تعادل فرکانس‌ها را با اعمال ارتعاش سالم درمان نمود. 
 
با پیشرفت تکنولوژی و تجهیزات مختلف، پژوهشگران توانسته‌اند فرکانس گوهرهای مختلف را اندازه‌گیری نمایند. دانشمندان معتقدند سنگ‌های قیمتی با رنگ و فرکانس منحصر به فردشان هر کدام خواص درمانی مشخصی دارند. 

منبع : مهمترین خواص انگشتر عقیق و انگشتر فیروزه که نمی‌دانستید



:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 4 / 3 / 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

سرور کامپیوتری است که به کامپیوترهای دیگری که در شبکه هستند امکان دسترسی به فایل ها، برنامه ها، پرینتر، اسکنر و ... را می دهد. در نتیجه، کار همه کاربرانی که از طریق کامپیوتر شخصی خود در شبکه کار می کنند به آن بستگی دارد. سرور اچ پی جزء بهترین سرورهای دنیا است که از بهترین سخت افزارها و نرم افزارها در سرور خود استفاده می کند. در این مقاله به بررسی محبوب ترین سرورهای اچ پی نسل 10 و کاربرد هر کدام می پردازیم. سرور اچ پی دارای سه ساختار Tower، Rackmount  و Blade است و به 4 بخش سرورهای  DL(متراکم)، سرورهای سرورهای BL (تیغه ای)، سرورهای ML (ماژولار) و سرورهای  SL(مقیاس پذیر) تقسیم بندی می شود.

در این مقاله به بررسی محبوب ترین سرورهای اچ پی می پردازیم.

سرور HPE ProLiant DL360 G10 :

 سروری تک یونیه (1U) بوده و از CPUهای انترپرایزی نسل اول و دوم اینل زنون Scalable (شامل 28 هسته) پشتیبانی کند. قابلیت استفاده همزمان دو پردازنده (با 56 هسته) را نیز داراست. همچنین رم های به کار رفته در این سرور، رم های پر سرعت DDR4 است. تقریبا 60 درصد عملکرد این سرور نسبت به نسل گذشته بهتر شده است. این سرور درون رک قرار می گیرد و مناسب شرکت های متوسط و بزرگ که در حال رشد هستند، می باشند (با استفاده از نرم افزار مدیریتی HPE iLO 5 امکان اتصال به سرور از راه دور وجود دارد.) و مناسب فعالیت های شبیه سازی، مجازی سازی، فعالیت های HPC (محاسبات با کارآیی بالا)، کارهای گرافیکی و ... است.

برای مشاهده ادامه مطلب و خرید سرور hp به سایت رایان وی آی پی مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 25 / 1 / 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

قیمت شارژ گاز کولر گازی,داکت اسپیلت

تعیین قیمت شارژ گاز دستگاه به عوامل مختلفی بستگی دارد و یک تعمیرکار تا زمانی که دستگاه را از نزدیک نبیند نمی تواند قیمت دقیق به مشتری اعلام کرد.

۱ – ممکن است لوله های کولر گازی یا داکت اسپیلت شما دارای نشتی باشند پس لازم است که قبل از انجام شارژ گاز کولر گازی نشت یابی و رفع شود . پس هزینه نشت یابی و رفع ان در صورت نیاز می تواند روی قیمت تاثیر گذار باشد..

۲ – مورد دوم  و مهمترین عامل در قیمت شارژ گاز کولر گازی شما مقدار گاز مورد نیاز دستگاه شما می باشد . ممکن است یک دستگاه به گاز کامل نیاز داشته باشد و یا به مقدار کمتر نیاز داشته باشد. که این را تعمیر کار قبل از انجام کار اندازه گیری می کند و به شما اعلام می کند.

۳ – ممکن است در حین انجام کار دستگاه شما نیاز به قطعه یا تعویض لوله مسی و یا عایق بندی لوله داشته باشد که هر کدام از این موارد می تواند در قیمت شارژ گاز داکت اسپیلت شما تاثیر گذار باشد.

۴ – نوع گاز کولر شما نیز در هزینه شارژ گاز کولر گازی تاثیر می گذارد قطعا هزینه شارژگاز R410 از R22  بیشتر می باشد.

روش های شارژ گاز کولر گازی

روشهای مختلفی برای شارژ کولر گازی وجود دارد که عبارتند از:

شارژ گاز با ترازو یا شارژ گاز وزنی

شارژ گاز از طریق گیج مانوفیلد

شارژ گاز به صورت آمپری

فرد متخصص باید بر حسب تجهیزات در دسترس و نوع کولرگازی از بهترین روش برای شارژ گاز کولر گازی شما استفاده کند.

 

وسایل و تجهیزات شارژ گاز کولر گازی

برای شارژ کولر گازی وسایل و تجهیزات خاصی مورد نیاز است که فرد متخصص باید توانایی کار با انواع تجهیزات را داشته باشد. در تهران سرویسکار کلیه همکاران ما با انواع تجهیزات شارژ گاز کولر گازی آشنا بوده و جدیدترین تجهیزات را در اختیار دارند.

  • گیج مانیفولد به همراه شیلنگ های مخصوص آنها
  • تجهیزات جوشکاری
  • پمپ وکیوم کولر گازی
  • انواع رابط ها
  • آمپر متر
  • انبر کور کن
  • ابزارهای  مربوطه، مانند لوله مویی بر، آچارها،  پیچ گوشتی و…
  • کپسول گاز کولر گازی
  • آینه تلسکوپی

منبع: https://www.tehran-servicekar.com/%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%98-%DA%AF%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D9%88%D9%84%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%BA%D8%B1%D8%A8-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86/



:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 3 / 1 / 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

آیا با انواع استخدامی آشنایی دارید؟

آیا با انواع استخدامی آشنایی دارید؟ | یکی از مسائلی که در خصوص استخدام و بررسی قراردادهای استخدامی به آن اشاره می ‌شود، مسئله ی انواع قراردادهای استخدامی است. قراردادهای استخدامی را در ایران می توان به دو دسته ی استخدام های دستگاه ‌های خصوصی و مستقل و همچنین استخدام در سازمان های دولتی تقسیم بندی کرد. در هر دو نوع قرارداد ها، موضوع بازنشستگی، تامین اجتماعی و سایر مزایا لحاظ شده و مورد بررسی قرار گرفته است.

به طور کلی در قراردادهای استخدامی، مسائل از نظر حقوقی قابل پیگیری و بررسی هستند اساساً این قراردادها به منظور تامین پشتوانه ی حقوقی برای هر دو طرف نوشته می شوند.

در ادامه با مقاله ی سایت جاب اکسپرت همراه باشید تا قبل از بررسی انواع استخدام، به طور کلی به مفهوم واژه ی استخدام بپردازیم.

آیا با انواع استخدامی آشنایی دارید؟

استخدام کامل چیست؟

با گسترش تکنولوژی و پیشرفت جوامع مدرن و همچنین صنعتی شدن تمامی مجموعه های تولیدی و صنعتی، تامین نیروی کار و استخدام و همچنین بستن قرارداد با آنها شکل و بوی دیگری به خود گرفته است. در واقع شیوه های قرارداد بین کارگر و کارفرما به کلی تغییر کرده است. با تاسیس سندیکاهای کارگری همچنین صدور قوانین حمایتی از استخدام و شرایط آن تا حدودی شکل مدون و قانونی به خود گرفته است.

طبق شرایط امروزی کارفرما و نیروی کار، تعریف استخدام عبارت است از فرم نوشتاری صحبت های کتبی و شفاهی که بین کارمند و کارفرما رد و بدل شده و حاوی مطالب مهمی مانند ارائه خدمات و دستمزد خواهد بود و در واقع شخص مورد نظر برای انجام وظایف درج شده در این قراردادها به کار گمارده خواهد شد. سود حاصل از وظایف کارمند به کارفرما تعلق گرفته و کارفرما تعهد می کند که در قبال این سود به کارمند دستمزد پرداخت کند.

مفهوم استخدام چیست؟

همانطور که در توضیح انواع استخدام بیان کردیم، استخدام به معنای گمارده شدن افراد برای انجام وظایفی است که بر عهده ی آنها نهاده شده است. در مقابل آن کارفرما تعهد می کند که در قبال انجام وظایف دستمزد پرداخت کند. بحثی که در این زمینه وجود دارد مربوط به انواع بکارگیری نیروی کار است که به شیوه ی اداره ی کشورها و قوانین موجود در آن مربوط می شود.

امروزه تفکر و شرایطی که در اقتصاد کلیه ی کشور ها حاکم است ممکن است که دولت را در استخدام های دولتی به شدت محدود کرده و یا آن را از چرخه ی استخدام خارج کند. در این شرایط تنها شرکت های خصوصی تعیین کننده ی مقررات و قوانین و همچنین شیوه ی به کارگیری کارگران خواهند بود، اما نهادهای قانونگذار مدرن همواره به دنبال این بوده اند که بتوانند سلطه ی کارفرماهای تخصصی را بر کارگران و نیروهای انسانی کاهش داده و حقوق و مزایا و امنیت شغلی کارگران را به شرایط کاملاً انسانی و بشردوستانه نزدیک کنند.

استخدام ها و انواع قراردادهای استخدامی

اگر کارفرما دولت باشد معمولاً دستمزد بالاتری پرداخت شده و امنیت شغلی بیشتری در نظر گرفته می شود و دولت موظف به تامین نیرو و همچنین تامین دستمزد آنهاست در این شرایط مشخص است که امنیت شغلی افزایش پیدا خواهد کرد .

استخدام رسمی

به کارگیری منابع انسانی معمولاً به شیوه‌های مختلفی انجام می‌شود که استخدام رسمی یکی از انواع استخدامی است. این نوع استخدام در مورد موقعیت های شغلی ثابت در اداره جات و سازمان های دولتی است. این شیوه ی به کارگیری نیروی انسانی به صورت کاملاً رسمی با قراردادی خاص و همچنین شرایطی مشخص شده در مجموعه کاری و سازمان‌های دولتی تعیین شده و منابع انسانی معمولا در سمت استخدام شده ی خود به صورت دائم باقی می مانند تا زمانی که شرایط کار کردن مهیا باشد.

استخدام رسمی از امنیت شغلی بسیار بالایی برخوردار است در این شرایط و با همچین شیوه ی استخدامی کارفرما نمی تواند هر زمان که اراده کند نیروی انسانی را کاهش داده و یا اخراج کند. زمینه ی خدمات تامین اجتماعی برای لیست افرادی که با شیوه استخدام رسمی به کار گمارده شده اند کاملا مشخص خواهد بود و کارگران از مزایای آن به طور کامل برخوردار می‌شوند.

استخدام پیمانی

این قراردادها مشخص کننده ی انجام کار در مدت زمان مشخصی هستند. مدت زمانی که معمولا دائمی نیست. بنابراین هیچ الزامی مبنی بر حضور دائمی افراد در پست هایی که به صورت پیمانی انجام کار می کنند وجود ندارد. در این شیوه ی استخدامی، تمامی قوانین کار مانند استخدام رسمی و بیمه نیز برای استخدام های پیمانی وجود دارد. فراموش تکنید که در این شیوه قرارداد، تمامی قوانین کار به شکل استخدام رسمی شامل حال فرد نخواهد شد اما باز هم بسیاری از شرایط و موقعیت ها در ان لحاظ شده است و البته بیمه نیز وجود خواهد داشت.

استخدام قراردادی

این شیوه ی استخدام و بکارگیری برای منابع انسانی، شرایط مناسبی ایجاد نمی کند، چرا که چارچوب های قرارداد به طور کامل مشخص نیست. در استخدام های پیمانی معمولا تمهیداتی برای تثبیت امنیت شغلی و موقعیت شغلی پیش‌بینی شده است و اما در استخدام قراردادی هیچگونه الزامی برای امنیت شغلی و بیمه وجود نخواهد داشت.

منبع : جاب2کال



:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 6 / 1 / 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

در این مقاله قصد دارم دلیل اهمیت نظرات آنلاین کاربران را برای سایت های مختلف شرح دهم. سپس، به تکنیک‌ های استفاده صحیح از نظرات بپردازم. با ما همراه باشید که با شما کار داریم:

1. نظرات کاربران باعث ایجاد تأیید اجتماعی (Social proof) می شود

برای شما نمی‌دانم، ولی برای من بارها این اتفاق افتاده است که؛ بعد از پرو کردن لباس در بوتیک، متوجه شده‌ام علاقه‌ای به خرید آن ندارم. اما دقیقا زمانی که قصد داشتم فروشگاه را ترک کنم، با نظرات مثبت فروشندگان و جملاتی مثل «خودم هم از این لباس دارم، برای داداشم هم از همین‌ خریدم و..» روبرو شده‌ام، و در نهایت متقاعد شده‌ام که آن لباس را بخرم. 

تأیید اجتماعی یا سوشال پروف، زمانی اتفاق می‌افتد که ما متوجه شویم افراد دیگری هم قبل از ما، این کار را انجام داده‌اند یا آن محصول خاص را استفاده کرده‌اند. به‌این ترتیب، ما نیز با قطعیت بیشتر، همان تصمیم را می‌گیریم. برای اینکه اطلاعات خوب و کاملی دربارۀ این موضوع پیدا کنید، پیشنهاد می‌کنم مقاله «تأثیرات تایید اجتماعی» را مطالعه کنید

بنابراین اولین موضوعی که باعث افزایش اهمیت نظرات آنلاین در بستر اینترنت می‌شود، تأثیری است که آنها از طریق تأیید اجتماعی روی ذهن ما می‌گذارند و باعث می‌شوند تصمیم‌مان را با خیال راحت‌تری قطعی کنیم.

2. نظرات کاربران تأثیر مثبتی روی سئوی سایت دارد 

نظرات کاربران در سایت، علاوه بر کمک به کاربران، موردپسند گوگل هم است. موتورهای جستجو وقتی می‌بینند زیر محصول یا پست شما تعداد نظرات زیادی ثبت شده، متوجه می‌شود که نرخ تعامل بالایی در صفحه سایت شما شده است و کاربران در درگیر خود کرده است. به‌این ترتیب سئوی سایت شما بهبود پیدا می‌کند. 

یک نکته: نظرات کاربران علاوه بر سایت، در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام هم بسیار مؤثر است؛ به این شکل که الگوریتم‌های اینستاگرام با دیدن نرخ تعامل بالای کاربران، پست‌های شما را در صفحه اکسپلور یا سرچ نشان می‌دهد. به این ترتیب، توسط افراد بیشتری دیده می‌شوید. پیشنهاد می‌کنیم، مقالۀ «10+1 فوت و فن‌ برای افزایش فروش در اینستاگرام» را مطالعه کنید. 

شاید بارها در وب با مقالاتی روبرو شده‌اید که نهایتا 500 کلمه دارند؛ اما بالاتر از مقالات چند هزار کلمه‌ای، در رتبه یک گوگل جا خوش کرده‌اند! به نظر شما چه چیزی باعث می‌شود که این مقاله، رتبه یک گوگل را به خودش اختصاص دهد؟

یکی از نکات تأثیر گذار روی سئو سایت شما، همین نظرات کاربران هستند. (البته عوامل دیگری هم قطعا دخیل بوده است.) 

3. نظرات آنلاین کاربران نام شما را فراگیر می‌کند

در گوگل، عباراتی مثل این را جستجو کنید: بهترین سایت‌های ایمیل مارکتینگ، بهترین افزونه‌های پاپ‌ آپ، بهترین برند لوازم آرایشی و خیلی از موارد دیگر.

چه می‌بینید؟ یا سایت‌هایی را می‌بینید که در مورد بهترین‌ها نوشته‌اند یا انجمن‌هایی که در آن، کاربران بهترین‌ها را به یکدیگر معرفی می‌کنند. این نتیجه نظرات آنلاین است که باعث شده نام یک برند در زمینه لوازم آرایشی، در مقابل دید هزاران مخاطب صفحات وب قرار بگیرد.

و این معجزه نظرات است که باعث می‌شود اسم شما در ذهن مخاطبان، به عنوان یک برند با خدمات فوق العاده یا یک سایت با محصولات بی‌کیفیت ماندگار شود. اینکه کدام باشید؛ انتخاب شماست. 

اجازه دهید یک مثال بزنم: برندی مثل huawei دقیقا در نقطه اوج موفقیت برندهای سامسونگ و اپل وارد بازار شد و در ابتدای ظهور، فروش خیلی کمی داشت. اما به مرور، نظرات مثبت آنلاین، آفلاین و بازاریابی دهان به دهان در مورد محصولات این برند؛ کیفیت آن، قیمت به صرفه‌اش و... باعث ایجاد ذهنیت مثبت در مخاطبان شد.

4. نظرات کاربران به شما کمک می‌کند، بهتر شوید!

برای اینکه همواره بهتر شوید و بهتر باشید، باید در جریان نظرات کاربران باشید. اگر بدانید محصول یا خدمات‌تان از نظر مشتریان چه ایراد و اشکالی دارد، بهتر می‌توانید آن را بهبود دهید. یا اینکه باید دانستن نظرات مثبت کاربران انگیزه‌تان برای بهتر بودن بیشتر می‌شود. همۀ این نظرات به شما کمک می‌کند، نقلط ضعف و قوت خود را پیدا کنید و در جهت رشد خود قدم بردارید. پس از نظرات منفی هم ناراحت نشوید! 

5. نظرات آنلاین، باعث ایجاد ارتباط شما و مخاطب می‌شود

زمانی که در یک سایت فروشگاهی، در مورد یکی از محصولات‌شان نظر مثبتی می‌دهم، دوست ندارم این نظر، آخرین ارتباط بین من و آنها باشد. در کمترین حالت باید بابت نظر مثبتم، از من تشکر کنند!

شاید خیلی از کاربران این موضوع را به زبان نیاورند ولی آنها دوست دارند که نظرات آنلاین‌شان پاسخ داده شود. همین موضوع باعث ایجاد ارتباط بیشتر بین مخاطب و برند می‌شود. چه در نظرات منفی و چه در نظرات مثبت.

حالا که اهمیت نظرات آنلاین آشنا شدید به شما پیشنهاد میکنم حتما به سایت چطوریه سر بزنین و نظرات خودتون رو درباره سایت های مختلف بیان کنید.



:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 3 / 1 / 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

نیلوفر آبی مهم‌ترین نشست در یوگاست. به طور کلی یکی از مهم‌ترین نماد‌ها در هند باستان و مبین رسیدن به روشنایی درونی به قول بودائیان (روشن شدگی) یا اشراق است. در یونان باستان نیلوفر را گیاه فراموشی (فراموشی ناشی از خلسه و رویابینی) می‌دانستند. نقوش آن در بناهای ایران باستان از جمله تخت جمشید دیده می‌شود. نقش نیلوفر در حجاری‌های طاق بستان (بغستان) هم حک شده است که ایزدمهر را پشت سر شاه نشان می‌دهد. شاه در این نقش، بر نیلوفر بزرگی ایستاده است.

نیلوفر گیاهی است خودرو و بسیار سرسخت که به سرعت رشد می کند. چنان چه درختی یا تکیه گاهی بیابد از آن بالا میرود تا به خورشید نزدیک‌تر شود.
گل‌های نیلوفر در تاریکی شب بسته می‌شوند و با دمیدن آفتاب می شکفند. نیلوفر آبی ریشه در گل و لای و کف مرداب دارد و خود را از اعماق تاریکی بالا می کشاند تا به روشنایی برسد.

انتشارات نیلوفر در سال ۱۳۵۶ تاسیس شد. تا کنون بیش از ۷۰۰ عنوان کتاب در حوزه‌های ادبیات داستانی، ادبیات نمایشی، نقد ادبی، فلسفه، شعر، اسطوره و دین منتشر کرده است.

منبع » نیلوفر



:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 2 / 12 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

با بهترین دستورهای پخت lotus biscoff آشنا شوید

بیسکویت، شکلات و خامه همیشه برای تزیین کیک، کاپ کیک و کلوچه استفاده می شود، اما آیا تا به حال دسر و شیرینی را با بیسکویت یا کره کوکی درست کرده اید؟ بیسکویت های نیلوفر آبی و کره کوکی ها با ظاهر و بسته بندی نمادین خود در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و می توانید انواع کیک، کلوچه و دسرهایی را که با آن ها درست شده اند، پیدا کنید. در این پست تمام دستورهایی که من با بیسکویت ترد لوتوس بیسکوف (lotus biscoff ideas) و کره شیرینی خوشمزه درست کردم را مشاهده می کنید. در اینجا ایده های دستور پخت لوتوس بیسکوف آورده شده است. به خواندن ادامه دهید تا برخی از خوش طعم ترین شیرینی هایی را که تا به حال امتحان کرده اید کشف کنید.

 

 

ترافل بیسکاف

ترافل‌ها ممکن است شیک به نظر برسند و درست کردن آن‌ها کار زیادی می‌طلبد، اما این لقمه‌های لذت‌بخش به‌خاطر خوش طعم‌ها هستند و فقط شامل سه ماده هستند. درست کردن آنها تقریباً به همان راحتی است که در یک لقمه بلعیده می شوند.

 

کیک فنجانی بیسکاف

کیک ماگ دسرهای تک نفره هستند. همانطور که کیک ها در طعم های مختلف پخته می شوند، کیک های ماگ نیز انواع مختلفی دارند. این ماگ کیک با کره بیسکوف بیسکوف درست می شود و در کمتر از 10 دقیقه آماده می شود. این نوع کیک ها برای مجالس بسیار مناسب هستند. در اینجا دستور تهیه کیک لیوان بیسکوف آورده شده است. (lotus biscoff ideas)

 

میلک شیک بیسکاف

یک نوشیدنی سرد تابستانی با طراوت و لذت بخش برای همه دوستداران لوتوس بیسکوف! این میلک شیک بیسکوف لوتوس مانند یک دسر در یک لیوان بسیار غنی و کم ارزش است. غذای تابستانی خوشمزه که همه دوستش خواهند داشت!

 

پنکیک بیسکاف

به دلیل سادگی در تهیه پنکیک، معمولاً آن را برای صبحانه ترجیح می دهند. اگرچه پنکیک ها را می توان به صورت شور یا شیرین طبخ کرد، اما مواد اصلی آن معمولا شیر، تخم مرغ و آرد است. حتما تا به حال چند نوع پنکیک درست کرده اید، امروز قصد داریم با کره بیسکوف یک پنکیک خوشمزه درست کنیم. این پنکیک بیسکوف تند و غنی است و طعم کاراملی آن برای میز صبحانه آخر هفته عالی است.

 

باشرکت بیسکاف لوتوس آشنا شوید

شرکت Lotus biscoff به یک سایت خارجی پیوند می دهد. در لمبک در سال 1932 توسط برادران جان، امیل و هنری بون تأسیس شد. وقتی شرکت تأسیس شد، برادران برای صبحانه کلوچه درست کردند و همچنین برای روز سنت نیکلاس کلوچه درست کردند. آنها بعداً در speculoos تخصص یافتند. کارل بون، پسر بنیانگذار جان بون، در سال 1966 مدیر شد و از سال 1974 به مدت 32 سال مدیر عامل شرکت لوتوس و سپس به مدت 20 سال (1966-2012) رئیس شرکت بود. در سال 2006، برادرش متیو به عنوان مدیرعامل شرکت کرد. در پایان سال 2011، نسل جدیدی با جان بون به عنوان مدیر عامل جدید شرکت، مسئولیت را بر عهده گرفت.



:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 1 / 12 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

معرفی یک سایت خوب برای دانلود رایگان مانگا و مانهوا

 

دانلود کتاب های کمیک طرفداران زیادی پیدا کرده است و در این میان کتاب های مانگا و مانهوا که برای ژاپن و کره هستند نیز در میان ایرانی ها و سایر ملل علاقه مندان بسیاری پیدا کرده است. کافی است تا با جستجو در میان سایت های مختلف کتاب های تصویری که عکس های کمیک در آن زیر نویس فارسی شده اند را پیدا نمایید. یکی از سایت های خوبی که کار شما را می تواند راحت و آسان نماید با از طریق این سایت بتوانید کتاب های مانگا و مانهوا را به صورت عکس های زیر نویس فارسی شده در قالب یک فایل زیپ به سادگی دانلود کنید سایت مانگا خوان است.

برای مثال در اینجا می توانید یکی از داستان های جذاب مانهوا را با نام شروع بعد از پایان از سایت مانگا خوان دانلود کنید. اگرچه هدف این سایت تنها ارائه دانلود های رایگان نمی باشد و رسالت این سایت تعامل دوستانه و کاربردی با علاقه مندان به چنین داستان ها و کتاب هایی است که ممکن است موضوع اکشن و ماجراجویی داشته باشد یا حالت کمدی و ... داشته باشد.

دانلود رایگان مانگا می تواند خیلی سرگرم کننده و جذاب باشد مخصوصا برای نوجوانانی که علاقه مند به چنین داستان هایی باشند که شاید انیمیشن هایی نیز شبیه آنها دیده باشند از قبل. در این نوع کتاب های مصور، شاید بیشتر انسان از قوه تخیل و قدرت تصویر سازی خودش برای درک داستان بهره می گیرد، ولی اگر شما کارتون هایی شبیه آن دیده باشید یا حتی فیلم های کره ای یا ژاپنی که قدری شبیه آن باشد دیده باشید می تواند خیلی به شما در تصویر سازی داستان کمک نماید.

 

در سایت مانگا خوان با توجه با اینکه مقالات و مطالب زیادی در زمینه مانگا و مانهوا وجود دارد، و این سایت در حال رشد و توسعه و افزایش داستان ها و دانلود هایش می باشد؛ شما می توانید منتظر داستان ها و کتاب های تصویری جذابی باشید. پس توصیه می کنیم تا مطالب این سایت را دنبال کنید تا شگفت زده شوید و بهترین و جذاب ترین کتاب های دیجیتال را به صورت عکس هایی با زیر نویس فارسی برای ایرانیان علاقه مند؛ دانلود نمایید.

 

مثلا در داستان شروع بعد از پایان می خوانیم:

پادشاه گری دارای قدرت و منزلتی بینظیر در دنیایی که با توانایی نظامی اداره میشد زندگی می کرد. با این حال در زیر این ظاهر فریبنده اش پوسته مردی بود که عاری از هدف و اراده بود، و پادشاه در دنیایی جدیدی مملو از جادو و هیولا تناسخ یافته بود، و شانس دوم برای احیای زندگی خود را داشت، با این حال تصحیح اشتباهات گذشته تنها چالشی نیست که او با آن روبرو میشود، و در زیر صلح و آرامش این دنیای جدید یک جریان پنهانی وجود دارد که هر چیزی را که برای آن سعی و تلاش میکند تهدید به نابودی میکند و سوال اینجاست که نقش و دلیل دوباره به دنیا آمدنش چیست؟

 

که تا بخش 110 به صورت گروهی و بعد از آن به صورت تکی تا بخش 129 این کتاب مصور را می توانید به صورت رایگان از سایت مانگا خوان دانلود نمایید.

 

رمان های مصور مثل کتاب های کمیک و مانگا دارای جذابیت های خاصی هستند که کافی است تا چند تا از آنها را با دقت و سر حوصله مشاهده نمایید تا شگفت زده شوید. کمیک یا تصاویر فکاهی راهی برای انتقال بصری ایده ها می باشد که معمولا با نوشته و یا دیتای تصویری همراه است. با کنار هم قرار دادن تکه های متوالی از تصاویر شکل می گیرد و بخش هایی نظیر اندازه تصاویر، چیدمان تصاویر و شیوه بیان قصه آن را به پیش می برند. از اواخر قرن بیستم کتاب هایی با موضوع رمان های مصور و آلبوم های کمیک، بیش از گذشته رایج شدند و در سال های اخیر به صورت آنلاین کتاب های کمیک و مانگا روی کار آمده است. کمیک ها، مانگاها، مانهوا ها و رمان های مصور؛ روایت های تصویری روند پیشرفت  داستان ها و پیچیده تر شدن و تبدیل آن ها به کمیک ها و مانگاها و رمان های تصویری امروزی را تشریح کرده و با سبک دانشنامه ای اطلاعات طبقه بندی شده ای در اختیار علاقه مندان قرار داده است.

 

مانگا اصطلاحی است برای معرفی برخی از کتاب‌های کمیک و رمان‌های مصوری که در کشور ژاپن تولید و منتشر می‌شوند. این کتاب‌ها که طبق سنتی ژاپنی ابتدا در مجلات منتشر شده و بعداً شاید به شکل کتاب درآیند؛ در خود ژاپن فروش زیادی دارند و یک سوم از کل فروش محصولات فرهنگی را به خود اختصاص داده‌اند که به سایر نقاط دنیا هم راه پیدا کرده‌اند. برای آشنایی با این سبک از داستان‌های مصور ژاپنی می توانید از سایت مانگا خوان چند تا از این کتاب های مصور را به صورت فایل زیپ دانلود کنید و بعد به صورت عکس های جداگانه آن را مشاهده نمایید و لذت ببرید.

 

اصلی‌ترین و مهم‌ترین مولفه‌ی مانگاهای ژاپنی و در عین حال بارزترین تفاوت‌شان با کمیک استریپ‌های انگلیسی شاید این باشد که سیاه و سفید هستند معمولا و از راست به چپ خوانده می‌شوند. عده‌ای اعتقاد دارند که ریشه‌های مانگا به طومارهایی از قرن ۱۲ ژاپن برمیگردد که اتفاقاً آن‌ها نیز از راست به چپ خوانده می‌شدند. اما برخی معتقدند که صنعت کمیک استریپ در اصل متعلق به آمریکاست و در حین جنگ اول جهانی به ژاپن وارد شده است. ژاپنی‌ها هم پس از آشنایی با مبانی این هنر، گوی سبقت را از آمریکایی‌ها ربودند و آن را به نماد فرهنگی و هنری کشور خودشان تبدیل کردند. بوسیله این صنعت، بیشتر از ۴۰ هزار نفر در حوزه‌های مختلف مربوط به مانگا، از ویراستاری و نویسندگی گرفته تا چاپ و نشر و بازاریابی استخدام شده‌اند. بدون شک در کنار نگاه حرفه‌ای و جهانی انتشارات مختلف مانگا، هنر و خلاقیت نویسندگان آن نیز سهم زیادی در رشد و پیشرفت این صنعت داشته است. فرانسه پس از ژاپن، دومین بازار پرفروش مانگا در جهان به حساب می‌آید. در واقع ۵۰ درصد از فروش اروپایی این هنر شرقی به کشور فرانسه اختصاص دارد. در این بازار داغِ پر از رقابت، و در حالی که رقبای قدری از کشورهایی مثل چین، آلمان و بلژیک در این صحنه قدرت‌نمایی می‌کنند، بیش از ۴۱ ناشر مانگا در فرانسه ثبت شده است.

 

 از سال ۱۹۶۸ تا به امروز، تعداد زیادی مانگا به صورت هفتگی یا ماهانه در مجلات و نشریات مختلف ژاپن به چاپ رسیده اند. بعضی از آن‌ها مجموعه داستان‌های دنباله‌دار هستند و برخی دیگر تنها یک داستان مستقل و کوتاه را روایت می‌کنند. اگر یک تک داستان مانگا به اندازه‌ی کافی در بین مردم به محبوبیت برسد، ناشران آن را به صورت کتاب به چاپ می کنند که به این کتاب‌ها تانکوبون (Tankobon) می‌گویند. تانکوبون‌ها تک جلدی هستند اما اکثرا مجموعه‌ مانگاها در چندین جلد به چاپ می‌رسند. مهم است که بدانید هر مانگا بخشی از چه مجموعه‌ای است و آن مجموعه را به ترتیب انتشار مطالعه کنید.

 

انیمه اصطلاحی است برای معرفی تمام اشکال انیمیشنی که معمولا در ژاپن تولید و منتشر می‌شود. بیشتر مردم انیمه را اقتباسی تلویزیونی از یک مجموعه مانگا می‌دانند. به این دلیل که در دهه‌ی ۹۰ میلادی، انیمه‌هایی مثل Sailor Moon و Dragon Ball که براساس مجموعه مانگاهایی با همین نام تولید شده بودند که نه تنها در کشور آمریکا، که در تمام جهان پربیننده و پرطرفدار شدند. اگر یک مانگا بیش از حد مورد توجه خوانندگان قرار بگیرد، احتمالاً به انیمه نیز تبدیل خواهد شد. البته برعکس این قضیه هم درست است. یعنی گاهی ممکن است انیمه به ایده‌ی اصلی یک تانکوبون یا حتی مجموعه مانگا تبدیل شود. در هر صورت مهم‌ترین تفاوتشان در این است که انیمه، انیمیشن است و مانگا یک نسخه‌ی چاپی معمولا سیاه و سفید.

 

به طور کلی می توانیم این نوع کتاب ها را به دو دسته کمیک های آمریکایی و انگلیسی زبان و کتاب های تصویری آسیایی تقسیم کنیم. البته کتب سبک آسیایی هم با توجه به تفاوت اینها در جزئیات در دسته های متفاوتی قرار می گیرند. امروزه محبوبیت این نوع کتاب ها از هرزمان دیگری بیشتر شده است،  اگرچه افراد زیادی هستند که به تازگی با دنیای انیمه و مانگا آشنا شده اند و تفاوت مانگا (Manga)، مانهُوا (Manhwa) و مانهوآ (Manhua) را نمیدانند. از بین تمام مواردی که گفته شد مانگا محبوبیت و شهرت خیلی بیشتری نسبت به بقیه دارد ولی معمولا مانگاها کتب تصویری سیاه و سفیدی هستند که توسط نویسندگان و طراحان ژاپنی (مانگاکا) تولید میشوند. مانگاها تاریخچه طولانی داشته اند و اولین سری از آن ها مربوط به قرن 12 و 13 میلادی می باشد که به شدت محبوب بوده و تا همین حالا هم روز به روز به این محبوبیت اضافه شده است. مانگاها به قدری محبوب بوده اند که حتی بیشتر سربازان ژاپنی در طول خدمت و سفرشان تعدادی را با خودشان به سفر می بردند و البته آن زمان هم مثل حالا از مانگا برای اهداف تبلیغاتی و سیاسی نیز استفاده می شد. این موضوع سبب شد ساکنین کره هم از طریق سربازان جنگی ژاپن با این آثار آشنا بشوند و بخواهند آثار مشابهی تولید کنند که مختص به خودشان و فرهنگ کشورشان باشد. نتیجه این اتفاق تولد اولین مانهُوای کره ای در دهه اول قرن بیستم بود. برای مشاهده تعداد زیادی از این ها می توانید به سایت مانگا خوان مراجعه نمایید و از آنها لذت ببرید.

 





:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 1 / 12 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

درباره ی نرم افزار فتوشاپ

همونطور که می‌دونید نرم‌افزار فتوشاپ یک ویرایشگر حرفه‌ای محسوب میشه و هر فردی که در حوزه گرافیک و یا حتی ساخت انیمیشن مشغول فعالیت هست، به طور قطع به استفاده از این نرم‌افزار نیاز مبرمی پیدا میکنه. این نرم‌افزار به قدری قدرتمند هست که می‌تونیم اون رو فراتر از یک نرم‌افزار گرافیکی به حساب بیاریم. حتی میتونیم این طور بیان کنیم که امروزه فتوشاپ چنان جایگاهی رو در بازار کار پیدا کرده که به عنوان یک صنعت به حساب میاد.

با استفاده از فتوشاپ می‌تونید ساده‌ترین تا پیچیده‌ترین کارهای گرافیکی رو انجام بدید. حتی با استفاده از ابزارها و پلاگین‌های این نرم‌افزار می‌تونید کارهایی رو خلق کنید که به هیچ عنوان واقعیت ندارند اما به قدری حرفه‌ای درست شدند که کاملاً طبیعی جلوه می‌کنند. درست چیزی شبیه به یک معجزه!

آموزش فتوشاپ : https://schoolgraphic.plus/landing/photoshop-tutorials-pro

اهمیت آموزش فتوشاپ

ممکنه این سوال برای خیلی از شما دوستان پیش اومده باشه که اصلاً دلیل یادگیری نرم‌افزار فتوشاپ چیه و چرا به آموزش فتوشاپ نیاز داریم؟ شاید پیش‌تر از این‌ها یادگیری فتوشاپ چندان مهم نبود، چرا که سهم زیادی از بازار رو تشکیل نمی‌داد. اما به تدریج علاوه بر گسترش حوزه چاپ، با روی کار اومدن شبکه‌های اجتماعی همچون اینستاگرام و یوتیوب و پُر رنگ شدن نقش این شبکه‌ها، کاربران زیادی به این موضوع علاقه‌مند شده و سعی در یادگیری تخصصی‌تر اون دارند.



:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 21 / 11 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

آموزش دست پخت های ایرانی

یکی از دغدغه های همه مخاطبین هنر آشپزی داشتن یک کتاب یا یک مرجع تخصصی آشپزی است. کتاب های آشپزی با قیمت های روز بسیار گران قیمت هستند. از اینرو بسیاری از افراد به اینستاگرام و سایت های آشپزی روی آورده اند. سایت های آشپزی هم در بسیاری از مواد دستورالعمل غذا را با ساختاری غیر استاندارد ارایه می کنند.

در بسیاری از موارد هم ترجمه یا تالیف هایی که انجام داده اند آنچنان که باید کاربردی نیست. از اینرو مرکز آموزش آنلاین آشپزی سعی کرده است بهترین و کاربردی ترین آموزش ها را برای مخاطبین خود تهیه نماید. در ادامه به آموزش بعضی از این موارد خواهیم پرداخت.

کوفته تبریزی غذای اصیل ایرانی از 1TouchFood

یکی از غذاهایی که آموزش آن بسیار تخصصی است کوفته تبریزی است. کوفته تبریزی از غذاهای اصیل تبریز است که تقریبا می توان گفت که در همه ایران زمین طبخ می شود. این یکی از غذاهای بسیار خوشمزه و لذیذ است که شما عزیزان می توانید آموزش و طرز تهیه این کوفته تبریزی اصل خوشمزه را برایتان آموزش داده شده است.

در اینجا نکته بسیار مهمی را در تهیه کوفته تبریزی بیان خواهیم نمود. یکی از رموز تهیه کوفته تبریزی اصل استفاده از مواد اولیه تازه و مرغوب است. این مواد اولیه تازه در شهر تبریز و تمام استان آذربایجان شرقی دارای کیفیت بینظیری هستند. پس یکی از دلایل خوشمزه شدن کوفته تبریزی اصل همین مواد اولیه مرغوب است.

از دیگر غذاهای اصیل ایرانی خوشت ها هستند. خورشت ها غذاهایی هستند آبکی که عموما با برنج سرو می شوند. خورشت های اصیل ایرانی نظیر قورمه سبزی – قیمه و بسیاری خورشت دیگر هستند. این خورشت ها هم طرز تهیه و دستورالعمل های خاص خودشان را دارند. برای تهیه و آموزش هر کدام هم بایستی بهترین رسپی و دستورالعمل را مطالعه کنید.

شاید جالب باشد که بدانید خورشت های سنتی ما فقط قورمه و قیمه نیستند. خورشت هایی که از خوردنشان لذت خواهید برد ولی متاسفانه به دلایل بسیاری از ذهن ها پاک شده و در حال فراموش شدن هستند. از این دست خورشت ها می توان به خورشت آلو بخارا با مرغ اشاره کرد.

آش شله قلمکار با 1TouchFood

یکی از بهترین آش ها و خوشمزه ترین آش های ایرانی آش شله قلمکار است. این آش برعکس بقیه آش ها نظیر آش رشته دارای گوشت است. این آش واقعا خوشمزه است. برای تهیه این آش حتما نفخ حبوبات را بگیرید و اجازه دهید با شعله کم طبخ شود. اینکه بتوانید با یک دستورالعمل درست و کامل این آش را بدون ایراد طبخ کنید یکی از آرزوهای همه ماست. اما مرکز آموزش آنلاین آشپزی 1TouchFood توانسته است این کار را انجام دهد. بهترین آموزش آش شله قلمکار را برایتان قرار داده ایم. این آش در فصل سرما بسیار دلچسب است.

طرز تهیه آش شله قلمکار عالی اصفهان برای 10 نفر را بصورت کاملا حرفه ای و اصل می توانید در این بخش مطالعه نمایید.

آش شله قلمکار بدلیل داشتن گوشت می تواند یک وعده غذایی کامل انتخاب شود. معمولا آش ها را با نان یا بدون نان میل می کنند. حواستان باشد که بعد از خوردن آش به هیچعنوان آب میل نکنید که مطمینا دل درد خواهید شد. برای طبخ این آش کمی صبر و حوصله داشته باشید و کمی دقت کار تمام است.

آموزش آشپزی با سایت 1TouchFood

مرکز آموزش آنلاین آشپزی توانسته است با استفاده از تکنولوژی روز دنیا بسیاری از غذاهای سنتی و محلی ایران را در کنار انواع غذاهای ملل آموزش دهد. همانطور که می دانید در بخش آموزش آشپزی رایگان توانسته ایم بسیاری از رسپی ها و دستورات غذایی را آموزش داده و با جدول ارزش غذایی و طرز تهیه انواع آن بصورت گام به گام و مرحله به مرحله قرار داده ایم. در باره آموزش آشپزی حرفه ای ذکر چند نکته خالی از لطف نیست.

  • ارایه بهترین دستور پخت ها
  • ارایه بهترین روش کار برای طرز تهیه انواع غذا
  • ارایه جدول ارزش غذایی
  • امکان پرینت و چاپ رسپی و دستور پخت
  • ارایه کامل و دقیق مواد لازم طرز تهیه
  • ارایه کامل و دقیق مراحل اجرای پخت و طرز تهیه
  • قرار دادن تصاویر مرتبط و جذاب
  • راحتی کار و کاربر پسند بودن آموزش آشپزی

ما در مرکز آموزش آنلاین آشپزی 1TouchFood منتظر شما عزیزان هستیم.

ناهار چی بپزم ؟

این سوال دیگر خسته کننده شده است. شما می توانید با مطالعه ناهار چی بپزم با بیش از 100 تنوع غذایی بهترین غذاها را برای وعده های ناهار خود انتخاب نمایید. اینکه بدانید ناهار چی بپزید بایستی دارای لیستی باشید که بتواند بهترین ها را برای شما انتخاب نموده باشد. کافیست با مواد اولیه ای که در منزل دارید بدنبال غذای مورد علاقه تان باشید.

داشتن تنوع در وعده های ناهار بسیار واجب است. اینکه بتوانید از بین چندین غذای خوب و سالم یکی را انتخاب کنید به عهده خودتان است.

امروزه با آمدن سایت های مختلف برای آشپزی و اینستاگرام دیگر نیازی به تفکر نیست یا اینکه از کتاب آشپزی بخواهید چیزی را انتخاب کرده و بیاموزید. ما کار شما را راحت کرده ایم.

طرز تهیه غذاهای اصیل ایرانی با 1TouchFood

یکی از بخش هایی که در مرکز آموزش آنلاین آشپزی با عنوان آموزش غذاهای اصیل ایرانی قرار داده شده است طرز تهیه انواع غذاهای محلی است که فعلا با آموزش بیش از 250 غذای اصیل ایرانی کار خود را آغاز کرده است. این بخش بزودی دنیایی از غذاهای اصیل ایرانی خواهد شد. در نظر داشته باشید که ایران زمین با این پهناوری دارای قومیت ها و مناطق مختلف است. این قومیت ها هم هر کدام دارای غذاهای مختلفی هستند.

خورشت آلو بخارا با مرغ از غذاهای اصیل ایرانی

این خورشت هم یکی از بهترین و خوشمزه ترین خورشت های سنتی ما ایرانیان است که امروزه کمتر طبخ می شود. مرکز آموزش آنلاین آشپزی بهترین و کاربردی ترین رسپی برای این خورشت خوشمزه را در سایت 1TouchFood قرار داده است. شما می توانید با مطالعه آموزش و طرز تهیه خورشت آلو بخارا با مرغ این خورشت خوشمزه را بیاموزید و آن را برای عزیزانتان در منزل طبخ کنید.


 

فراموش نکنید که یکی از نکات مهم در تهیه یک خورشت خوشمزه استفاده از مواد اولیه مرغوب است. این مواد بایستی با کیفیت بالا باشند. البته اگر ارگانیک باشند که خیلی بهتر است. همانطور که از نام این خورشت پیداست دارای آلو بوده و ماده اصلی آن نیز مرغ است. این خورشت بسیار اصیل و خوشمزه می باشد. سعی کنید خورشت آلو بخارا با مرغ را حتما در وعده های هفتگی خود قرار دهید.

قطعا شما و خانواده و دوستانتان از خوردن این خورشت خوشمزه لذت خواهید برد.

باسلوق خانگی از خوراکی های اصیل ایرانی با 1TouchFood

باسلوق ها یکی از شیرینی ها و خوردنی های اصیل ما ایرانی ها هستند. معمولا این خوراکی را با آجیل سرو می کنند و در ایامی مانند چهارشنبه سوری در سفره ما ایرانیان دیده می شود. این خوراکی بسیار خوشمزه و لذیذ است. بچه ها و بزرگتر ها واقعا از خوردن این شیرینی لذت می برد. باسلوق مخصوص ما ایرانی ها می باشد و با تنوع های بسیار کم در بازار موجود است.


 

باسلوق در تمام ایران یک شکل است و دارای خواص بسیاری است. البته بایستی در خوردن آن بسیار دقت داشته باشید. معمولا باسلوق را با چای داغ میل می کنند. برای آموزش باسلوق خانگی می توانید از سایت 1TouchFood استفاده کنید. بهترین آموزش را برای باسلوق خانگی در اینجا برایتان قرار داده ایم.

 

 

 

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 21 / 11 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

HamedMX
https://hamedmx.com/
Biography of HamedMX:
Rouhollah Hamed (born September 21, 1978, Mashhad, Iran) better known as HamedMX is a singer, songwriter, musician, composer and actor.
Rouhollah started his career in 2018 by publishing instrumental songs. His nickname in cyberplace is “hamedmxx” or “hamedmx” and he is known for his smooth jazz tracks. the genre of commercially oriented crossover jazz and easy listening music. he found his love in smooth jazz when he was 5 years old. in 2018 he officially entered the field of music and production with publishing music named “The River”.
Personal life:
his personal life is so greatful for him. he spends time with family. playing golf and swimming sometimes. he loves his small family and always trying to make the best for them. Most of his free time is about writing future plans, spending time with family, and playing music.
https://twitter.com/HamedRouhollah
https://www.youtube.com/channel/UCl4GWqcykxNjnPn-gXCQ5Jw
https://www.instagram.com/hamedmxx
https://open.spotify.com/artist/2h7F7wrLizNEusqtpEX0kv
https://soundcloud.com/hamedmx
https://www.pinterest.com/hamedmxx/
https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=hamedmx



:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 21 / 11 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

منطقه باکرکوی کجاست؟

باکرکوی یکی از پررفت و آمدترین خیابان های شهر استانبول است. به همین دلیل از هر نقطه از شهر، می توانید برای رسیدن به این محله وسایل نقلیه ای مانند اتوبوس پیدا کنید. اما بهترین راه دسترسی، استفاده از مترو است. شما می توانید خودتان را به متروی میدان تقسیم برسانید و پس از ۴۵ دقیقه در محله باکرکوی و بازارهای هیجان انگیز آن قدم بزنید.

منطقه باکرکوی مابین بزرگراه E-5 و ساحل دریای مرمره قرار دارد برای دسترسی از دو منطقه مشهور سلطان احمد و تکسیم، می‌توانید از راه‌های زیر استفاده کنید:

  • از ایستگاه اتوبوس اکبیک فاتح با استفاده از خطBN1 می‌توانید به ایستگاه گزی یولو باکرکوی برسید.
  • خط تراموایT1 را در سلطان احمد سوار و در ایستگاه زیتین بورنو پیاده شوید. سپس با متروی خط M1، از ایستگاه زیتین بورنو به ایستگاه باکرکوی/اینجیرلی بروید.
  • در ایستگاه تراموای فیندیکلی، خطT1 را به مقصد سیرکجی سوار شوید. سپس در ایستگاه اسکله امینونو فاتح، با استفاده از خط اتوبوس BN1، به ایستگاه گزی یولو باکرکوی بروید.
  • از ایستگاه متروی تکسیم با خطM2 به ایستگاه ینی‌کاپی بروید و از آنجا، با خط M1 راهی ایستگاه باکرکوی/اینجیرلی شوید.

 

تاریخچه باکرکوی ترکیه، یادگار امپراطوری روم

این روزها بیشترین شهرت محله باکرکوی به مراکز خرید و بازارهایش است.اما این منطقه آنقدر در تاریخ قدمت دارد که می توان یک کتاب کامل تاریخی را درباره سرگذشت کوچه ها و خیابان هایش نوشت. محله باکرکوی ابتدا در دوران روم ساخته شد و یک محوطه سرسبز و خوش آب و هوا برای گذران وقت پادشاهان بود. آن روزها به این منطقه ییلاقی دهکده اوزون سیتی یا روستای راه دور معروف بود. زمان امپراطوری عثمانی ها دوره اوج محبوبیت این تفرجگاه زیبا و ساحلی بود.

اما محله باکرکوی امروزی در سال ۱۹۷۰ به جایی آرام و بی دغدغه برای زندگی در ترکیه تبدیل شد. این منطقه حالا یک شهرک مسکونی و تجاری پررونق است که با وجود آب و هوای بی نظیر و مجتمع های تجاری شگفت انگیزش، از مهم ترین جاهای تفریحی استانبول هم به حساب می آید.

 

ویژگی های محله باکرکوی

پس از گذر از تاریخ پر فراز و نشیب، امروز باکرکوی یک شهرک مسکونی و تجاری پررونق است. این محله با وجود آب و هوای بی نظیر در مجاورت دریا و مجتمع های تجاری بزرگش، یکی از مهم ترین محله های تفریحی و جاذبه های گردشگری استانبول  به حساب می آید.محله باکرکوی یکی از قدیمی ترین بخش های شهر است و در بخش اروپایی استانبول واقع شده است. منطقه باکرکوی از قسمت جنوبی در حاشیه ساحل دریای مرمره شکل می گیرد و از شمال در همسایگی باغچه لی اولر، از شرق در همسایگی با زیتون بورنو و از غرب در همسایگی با کوچوک چکمجه قرار دارد. تمام این محله ها در گذشته بخشی از باکرکوی بوند اما با گذشت زمان و افزایش جمعیت، تقسیم بندی محله های استانبول تغییر کرد.

به محض ورود به محله تاریخی باکرکوی شور زندگی و هیاهو را احساس می کنید. معماری متفاوت و قدیمی شهر، خیابان های پهن و قدیمی و بازارهای محلی متنوع شما را هیجان زده خواهد کرد و بدون شک بازدید از این محله برای شما خاطره انگیز می شود. امکانات رفاهی و سطح زندگی در این محله بالا می باشد و از ویژگی های اصلی آن مرکز خرید های متعدد می باشد. بازارهای هفتگی متنوع و محلی و پاساژگردی در باکرکوی یک تفریح جذاب برای مسافران و مردم محلی می باشد. میدان اسب‌سوار ولی افندی که به عنوان بزرگ ‌ترین و قدیمی‌ ترین مسیر مسابقه‌ ی اسب ‌سواری در کشور ترکیه شناخته می شود نیز در باکرکوی قرار دارد. از دیگر بناهای مهم این منطقه می توان فرودگاه آتاتورک، مرکز تجارت جهانی استانبول و ورزشگاه دو و میدانی آتاکوی را نام برد. 

همانطور که اشاره شد در گذشته باکرکوی به عنوان یک منطقه ییلاقی استفاده می شد. به همین دلیل این منطقع دارای جاذبه های طبیعی متعددی می باشد. از این جاذبه های طبیعی می توان به جنگل آتاتورک، ساحل و پلاژ ساحلی فلوریا استانبول، پارک بوتانیک باکرکوی و پارک ساحلی یشیل کوی اشاره کرده که توصیه می شود فرصت دیدن آنها را از دست ندهید.

 

مهم ترین مراکز خرید باکرکوی، بازارگردی در دهکده تجاری پررونق

محبوب ترین تفریحی که می توانید در منطقه تاریخی و ساحلی استانبول داشته باشید، گشت و گذار در مراکز خرید است. قیمت های مناسب و تنوع محصولات اصلی ترین دلایل این محبوبیت هستند. به علاوه بازارگردی در بلوار اصلی باکرکوی هم فال است و هم تماشا؛ چراکه می توانید رو به دریای مرمره بنشینید و خستگی پیاده روی را با لذت تماشای ساحل از تن بیرون کنید. برای اینکه زمان بندی مناسبی داشته باشید و تجربه خرید دلپذیری برای خود ثبت کنید، ۳ مورد از مهم ترین مراکز خرید باکیرکوی را بشناسید.

 

۱- مرکز خرید مارمارا فروم، یک پاساژ لوکس در دل محله تاریخی

مرکز خرید مارمارا فوروم یک ساختمان لوکس و مدرن با معماری خاص و امکانات ویژه در محله باکرکوی است. همه چیزهایی که از مجتمع تجاری انتظار دارید در مارمارا فوروم فراهم است. واحدهای تجاری متنوع، رستوران و کافه، سالن سینما و شهربازی همه امکاناتی هستند که با بازدید از این مرکز خرید، به آن ها دسترسی پیدا می کنید.

 

۲- مرکز خرید گالریا استانبول، جایی برای همه سلیقه ها

در حاشیه ساحل دریای مرمره یکی از محبوب ترین مراکز خرید استانبول را می بینید. مرکز خرید گالریا همان جایی که می توانید ساعت ها در ان بگردید و از این گشت و گذار بدون خستگی و با دست پر به خانه برگردید. ۱۳۴ واحد تجاری در این مرکز خرید قرار دارد که شامل لباس، لوازم خانگی، لوازم آرایش و اسباب بازی هستند. شما می توانید در رستوران ها و کافه های طبقه همکف بنشینید و کودکان خود را به محوطه زمین بازی بسپارید.

۳- مرکز خرید کاپاسیتی، مجتمعی در قلب باکرکوی

این مجتمع تجاری هیچ زمانی از روز خلوت نیست. قرار گرفتن در مرکز منطقه باکرکوی و دسترسی آسان، مهم ترین عاملی است که این ساختمان مدرن را به اولین انتخاب شهروندان و گردشگران برای خرید تبدیل می کند. بهترین برندهای دنیا در مرکز خرید کاپاسیتی نمایندگی دارند. علاوه بر آن می توانید هرچه می خواهید از این پاساژ بخرید و در نهایت سری به رستوران های آن بزنید تا خستگی خرید با لذت طعم یک غذای منحصر به فرد از بین برود.

 

شنبه بازار باکرکوی

اگر به بازارهای سنتی علاقه مند هستید و یا به دنبال تنوع هستید توصیه می شود که از شنبه بازار سنتی باکرکوی دیدن کنید.  شنبه بازار باکرکوی معروف ترین بازار سنتی شهر استانبول است که با گشت و گذار و جستجو در آن می توانید یک خرید ملک در استانبول به صرفه و ارزان داشته باشید. اگر به این بازار سر زدید توصیه می شود  امتحان کردن غذاهای خیابانی سنتی آن را از دست ندهید و از میل کردن غذاهای بی نظیر و خوش رنگ و طعم لذت ببرید.

علاوه بر موارد ذکر شده برخی دیگر از پاساژ های مهم این منطقه عبارتند از مرکز خرید آتریوم، مرکز خرید A پلاس آتاکوی،مرکز خرید فلایین، مرکز خرید گالریا.

 



:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 21 / 11 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی
 

 

 

Um heutzutage dein Geschäft zu expandieren, ist eine der effizientesten Methoden Online-Verkaufen. Hierzu brauchst du ein gutes Webdesign Wien von webhead. Viele Händler und Dienstleister spielen bereits mit der Überlegung eine Online-Verkaufsstelle zu starten.

Hier bei ist aber auch wichtig, dass grundlegende Online-Vertriebsregeln beachtet werden, verlass dein traditionelles Geschäft und denk darüber nach Online Geld zu verdienen, um deine Dienstleistungen oder Produkte Online zu verkaufen.

Lokal mit einem Geschäft haben Sie nur eine kleine Reichweite, hier ist auch ausschlaggebend, ob du in einer belebten oder eher unbelebten Ort verkaufst. Online funktioniert das anders, mit Marketing hast du die Möglichkeit die gesamte Welt zu erreichen.

Mit Hilfe von engagierten und spezialisierten Mitarbeitern  kann webhead dieses Ziel gemeinsam mit dir erreichen. Wir haben alles was du im Internet brauchst um erfolgreich zu arbeiten.

Wir als Webagentur Wien bauen dir dein Geschäft auf und kümmern uns um alle Ecken und Kanten die notwendig sind, ein erfolgreiches Geschäft Online zu führen.

webhead - Webdesign Wien, kümmert sich um alle Ihre Online Bedürfnisse und ist zugleich die perfekte SEO Wien Agentur, somit bist du nur noch ein Kontaktformular von deiner Umsatzsteigung entfernt.

Auch Themen wie Corporate Design, Ihr Unternehmensdesign und Ihre Farbgestalltungen werden berücksichtigt in der Entwicklung Ihres Webdesigns.

Für die Implementierung Ihrer Produkte oder Dienstleistungen, für die Generierung Ihrer Contents, bei uns wird wirklich alles abgedeckt.  Mit anderen Worten, eine professionelle Website, die mit den neuesten Technologien der Welt gestaltet wurde, ist ein Muss.

webhead mit einem kompetenten und dynamischen Team in diesem Bereich, kümmert sich um die Bereitstellung von Dienstleistungen wie Online-Shop-Design, Corporate-Website Design,

persönliches Website Design, Online-Bildungs-Website Design, Restaurant-Website Design, architektonisches und ziviles Website-Design,

Mode-Website-Design, Nachrichten- und Blog-Website-Design, Reservierungs-Website-Design, medizinisches Website-Design oder fragen Sie Ihre spezifische Website einfach an.

Ihr Unternehmen benötigt möglicherweise zusätzlich zur Website ein Logodesign, wir decken Sie in allen Bedürfnissen ab, kontaktieren Sie uns einfach für Ihr Webdesign Wien.

Nutzen Sie unsere Erfahrungen und Verkaufstrategien im Online-Bereich für Ihr Unternehmen, machen Sie nicht die ganzen leeren Kilometer erneut, die wir hinter uns haben.

Angesichts der Tatsache, dass heute jeder in jeder Community ein Smartphone hat, kann eine App eine einzigartige Gelegenheit sein aus der Menge herausgehoben zu werden.

Sein Sie noch der erste in Ihrer Tätigkeit oder Branche, der auch schon eine moderne Handy-App anbietet.

Gemeinsam können wir viel erreichen, nutzen Sie einfach das Kontaktformular unserer Webseite für ein kostenloses und unverbindliches Beratungsgespräch.

Der letzte Schrittt zum erfolgreichem Vertrieb Ihrer Produkte und Dienstleistungen ist SEO oder ähnliche Marketing Strategien wie PPC, Social Media und SMADS.

SEO ist eine Suchoptimierung Ihrer Website, sodass Sie auf Google besser auffindbar sind, denn heutzutage wird fast jede Dienstleistung oder Produkt auf Google gesucht.

Ohne Besuch und Bewegung in Ihrer Webseite, wird es auch wenige Verkäufe geben und das ist ja nicht unser Ziel.

Damit Ihre Website gezielt besucht wird und Ihre Keywords bei Google in den ersten Rängen der Google-Suche erscheinen, hier handelt es sich um SEO Wien.

SEO Wien und generell Österreich gehören zu webhead 's stärksten Leistungen, viele Konsumenten haben davon bereits profitiert. Besuche uns jetzt auf unserer Website – buche jetzt: webdesign wien, seo wien, appdesign wien oder lass dir einfach alles Online erledigen.



:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 5 / 11 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

اولین قدم در اصول طراحی ویلا

طراحی پلان ویلا، یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین مراحل از طراحی است. در طراحی هر ویلایی در ابتدا باید به هماهنگ بودن فرم و پلان توجه ویژه‌ای شود. در کنار این موضوع، موارد مهم دیگری نیز مطرح هستند که توجه به آن‌ها لازم و ضروری است. این موارد عبارت‌اند از:

  • تهویه
  • نورگیری
  • اقلیم منطقه
  • کاربردی بودن فضا
  • جلوگیری از پرتی فضاها
  • ...

لازم است پیش از اجرای کار، تمامی این موارد در نظر گرفته شود و با تحلیل و بررسی‌های لازم، بهترین طراحی ممکن انجام شود.

در طراحی پلان ویلا، لازم است با توجه به سطح اشغال هر قسمت، مناسب‌ترین محل قرارگیری برای هر کدام از قسمت‌های ویلا در نظر گرفته شود. به بیان دیگر لازم است اتاق‌خواب‌ها، آشپزخانه و ... به بهترین شکل در کنار یکدیگر قرار بگیرند؛ بنابراین مهم است که بین فضاها، هماهنگی کاملی وجود داشته باشد.

همچنین در اصول طراحی در ویلا، توجه به نحوه‌ قرارگیری ساختمان، شکل سقف و هماهنگ بودن طبقات با یکدیگر، اهمیت زیادی دارد. ساختار سقف می‌تواند شیبدار، ساده و یا ترکیبی باشد.

جدا از مواردی که بیان کردیم، لازم است در حین طراحی ویلا، مقررات ملی ساختمان در نظر گرفته شود تا در نهایت کار نهایی بدون نقص و به بهترین شکل به پایان برسد.

طراحی ویلا : https://www.villa1000.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%88%DB%8C%D9%84%D8%A7.html



:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 15 / 10 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

در سال 2022 ، بازار املاک و مستغلات ترکیه دوباره احیا می شود!

تقاضا برای املاک در ترکیه که بعلت همه گیری کووید-19 به تعویق افتاده بود، با افزایش جمعیت و ازدواج ها روند رو به رشدی می گیرد. همچنین باعث شده است  پروژه های عمرانی که مدتی راکد مانده بودند دوباره فعال شوند.

تصور می شود که در سال 2022 ، بخش املاک و مستغلات، ارزش طلا داشته باشند. علیرغم همه اینها، سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در طول دوره کووید-19 واردات بیشتری به دست آورد. مردم شروع به بررسی مجدد خواسته هایی کردند که قبلا به تعویق انداخته بودند و شروع به  انجام تحقیقات قیمتی کرده اند.  

شرکت ها به دلیل عدم ثبات(قطعیت های) اقتصادی، در یک دوره انتظار بوده اند. با افزایش ازدواج، تولد و مهاجرت، فروش املاک و مستغلات ترکیه که به دلیل ابهامات و تردید های اقتصادی متوقف شده بود، شروع به احیا کرد. سالانه، تقاضای 1 میلیون خانه ی جدید در ترکیه وجود دارد. سال 2022 ، سال طلایی برای بازار املاک و مستغلات خواهد بود.  

با وجود همه اینها، سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در طول دوره بحران، اهمیت بیشتری پیدا کرد.  چون مانند طلا، خریدهایی که در زمان کاهش تقاضا انجام می شود باعث سود شما می شود، نه زمانی که تقاضا افزایش می یابد.

 

بنابراین اکنون در زمان مناسبی قرار دارید تا خرید ملک در ترکیه را انجام دهید.  سرمایه گذاران خارجی املاک و مستغلات، تقاضای زیادی برای ترکیه دارند  و هر سال، فروش مسکن به خارجی ها افزایش می یابد.  شهروندان سایر نقاط اروپا و آسیا، زمان و هزینه خود را صرف خرید املاک و مستغلات می کنند تا از یک زندگی آرام در شهر، با آسودگی و  راحتی لذت ببرند.  

برای شهرهای دیگر در سراسر جهان، غلبه بر این شهر به عنوان یک ارزش تاریخی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، دشوار است.  امروزه بسیاری از خریداران عرب، ایرانی و چینی علاقه زیادی به خرید ملک در استانبول برای خرید خانه یا ویلا در این شهر دارند.

بهترین املاک ترکیه، با کیفیت بالا و  بسیار لوکس به خریداران اروپایی، خاورمیانه و کشورهای عربی و همچنین سرمایه گذاران املاک چینی و ایرانی ارائه می شود.  سازندگان در حال آماده شدن برای پروژه های بزرگ مسکن جدید در سراسر ترکیه هستند. مشاهده می شود که آماده سازی عالی و پروژه های بزرگ جدید برای ساخت و ساز آغاز شده است. شرکت های سازنده املاک و مستغلات در ترکیه می گویند که در سال 2022 سهام بزرگی از مسکن وجود خواهد داشت.  

در واقع تفاوتی با سال های گذشته ندارد و حقیقت اینجاست که آپارتمان های فروشی در ترکیه در سال 2022، پیشرفت آن را از رونقی که به دست می آورد متوقف نمی کند، بلکه گام های آن را تسریع می بخشد.  سال 2022 طرحی برای ترکیه در نظر گرفته می شود، زیرا این کشور دروازه چشم انداز خود برای سال 2023، سال صدمین سالگرد آن است. این بدان معناست که دولت به دلیل موفقیت هایی که از دست داده و به دلیل شرایطی که قبلا نتوانسته بود  به آن دست یابد، تلاش های خود را تا حد امکان تشدید خواهد کرد. ترکیه به خوبی از کاهش ارزش لیر آگاه است،

بنابراین برای مبارزه با تورم و کاهش ارزش ارز به ویژه در سال جاری، موانع غیرممکن را از بین خواهد برد.  همانطور که همیشه می بینیم دولت با سود بالای بانکی نیز مبارزه می کند، زیرا می خواهد سرمایه گذاران را در پروژه های حیاتی کشور جذب کند و نمی خواهد سرمایه گذاران پول خود را به عنوان سرمایه گذاری در بانک ها بگذارند.  

بسیاری از سرمایه گذاران ترجیح میدهند با سپرده گذاری پول خود در بانکها و کسب سود بالا، پایههای سودآوری را برای خود ایجاد کنند که باعث کاهش ارزش سرمایه گذاری در پروژه های حیاتی می شود که بیشتر به نفع شهروندان ترکیه است تا بانکها.  

در اینجا ما هنوز نظر خود را بیان نکرده ایم، اما موضوع را توضیح می دهیم. اما تاثیر همه اینها بر بازار املاک در سال آینده چیست؟ .

 

 

فروش آپارتمان در سال 2022  در ترکیه

بازار املاک و مستغلات در ترکیه گسترده ترین بازار در بین سایر زمینه های سرمایه گذاری است، از زمانی که خارجی ها در سال 2012، اجازه مالکیت در ترکیه را پیدا کردند، سالانه هزاران سرمایه گذار را جذب می کند .

بر این اساس، ترکیه با وجود مالیات های پایینی که دولت از فروش املاک و مستغلات در ترکیه به دست می آورد، سالانه سود بالایی به دست می آورد تا به نوعی تشویق سرمایه گذاران خارجی باشد.  با این وجود، از یک سو، تقاضای زیاد برای املاک و مستغلات باعث افزایش سود برای دولت و مردم و از سوی دیگر برای سرمایه گذاران خارجی می شود.  از آنجایی که رابطه اساسی در این فرآیند، فروش بین خریدار خارجی و فروشنده ترکیه ای است، سرمایه گذار خارجی از بازده سود امیدوار کننده ای که ترکیه برای سرمایه گذاران خود تضمین می کند، سود می برد و فروشنده، یکی از طرفین معادله سود است.  همانطور که می بینیم، فعال ترین بازار، بازار املاک و مستغلات است. هیچ طرف بازنده ای در این معادله وجود ندارد.

ترکیه سالانه حتی در سال گذشته  با وجود اینکه حجم سرمایه گذاری های آن تحت تاثیر آسیب های ناشی از ویروس کرونا در جهان قرار گرفته بود، به رکوردهایی دست یافت.  اما فروش املاک و مستغلات به دلیل سیستم محبوب فروش  در ترکیه که سیستم فروش آنلاین دارد، اصلا کاهش نیافته است.  در حالی که ترکیه، امسال با فروش املاک و مستغلات بیش از 50000 ملک برای خارجی ها، نسبت به سال 2021 ، در حال رسیدن به یک رکورد منحصر به فرد است.



:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 19 / 10 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

Kaleb Brayden Harris popularly known as Kaleb Harris is an American developer born on December 2, 1998 in Lawton, Oklahoma, United States. Kaleb has been captivated by computers since a very young age. He has always been intrigued by programs and operating systems and looked for ways to understand them better. He became obsessed to a point where his parents sought to limit his time on the computer by implementing a time limiter. Unfortunately for his parents, young Kaleb had more than one trick up his sleeve and successfully bypassed the program, marking his first project, Today, the young man is a prominent figure in technology and is attending college for a degree in computer science. 

source : https://www.imdb.com/name/nm13210911



:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 19 / 10 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

نمای کرتین وال | نمای لامل

نماهای مدرن ساختمان با طرح‌ها و مواد اولیه متفاوت هرروز با جلوه‌ای خاص خودنمایی می‌کنند که برخی از آن‌ها چنان زیبایی مدهوش کننده‌ای را به نمایش می‌گذارند که در میان نماهای دیگر ساختمان مانند شاخص می‌درخشند. نمای شیشه ای یا نمای کرتین وال یا نمای لامل نمونه‌ای از آنچه ذکر نمودیم می‌باشد که صرف‌نظر از ویژگی‌های خود به علت اینکه زیبایی چشم‌نوازی را پدید می‌آورد خارق‌العاده و دیدنی است. ترکیب مصالحی چون سرامیک خشک، آلومینیوم کامپوزیت، سنگ‌های قیمتی، مصالح نمای مدرن و… با شیشه باعث شده این سازه خود ایستا بهترین نمای شیشه‌ای ساختمان به لحاظ مسائل سازه در ارتفاع محسوب شود. به همین دلیل نمای کرتین وال ( Curtain Wall) در بسیاری از پروژه‌های مطرح ساختمانی کشور طبق استانداردها و دتایل های اجرایی صورت می‌گیرد و حتی در سطح بین‌المللی جایگاه خاصی پیداکرده است.

نمای کرتین والنمای کرتین وال

ویژگی‌های نمای کرتین وال

ازآنجاکه نمای شیشه‌ای کرتین وال بسیار منحصربه‌فرد بوده و مصالح متنوعی که می‌توان در آن استفاده نموده هر یک مزایای متمایزی را به این نما می‌بخشند در حالت کلی می‌توان ویژگی‌های نمای کرتین وال را این‌چنین معرفی نمود:

  • امکان اعمال مشخصه‌های متفاوت کرتین وال بسته به نیاز پروژه
  • کاربری برای هر نوع ساختمان
  • بازده حرارتی عالی
  • نصب کرتین وال با گزینه‌های چند گسگتی داخل، خارج و یا ساختاری
  • استفاده از چهارچوب‌ها با جنس‌های مختلف
  • حداکثر کنترل بر زیبایی بیرون ساختمان
  • نصب  در هراندازه و طرحی
  • نمایی منحصربه‌فرد و بصریِ خیره‌کننده

منبع : https://aradfacade.com/curtain-wall/



:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 19 / 10 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

گروه معماری رضا طاهری فعالیت خود را در زمینه طراحی و اجرای ویلا از سال 1387 بصورت تخصصی آغاز نموده است.پس از طراحی و اجرای 600 واحد ویلایی و طراحی و نظارت بیش از 420 واحد ویلایی و بهره گیری از تیم خلاق معماری و مهندسین سازه اطمینان داریم نیاز شما را در زمینه طراحی ایده آل و اجرای با کیفیت برآورده می نماییم.

تماس با تیم ویلا1000

جهت مشاوره مستقیم با دفتر معماری مهندس رضا طاهری میتوانید همه روزه با راه های ارتباطی زیر، تماس حاصل فرمایید.

مشاوره از طریق whatsapp

یا تماس مستقیم با آتلیه:

02186081860

09122459010

یا ارسال پیامک:ارسال پیامک

آدرس: تهران،جردن،بالاتر از چهارراه جهان کودک،نبش کوچه صانعی،برج امیرپرویز،طبقه چهارم،واحد 46 

پروژه های اجرایی ویلا1000

منبع : https://www.villa1000.com/



:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 12 / 10 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

معرفی شرکت راهدار صنعت کیهان

شرکت راهدار صنعت کیهان که در مورخ 1377/10/14 با شماره 147079 در اداره ثبت شرکت‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های تهران به ثبت رسیده است، به عنوان یکی از پیشگامان صنعت تولید سیم و کابل در کشور، با افتخار اعلام میدارد که در طول فعالیت خود همواره با بهره گیری از تکنولوژی روز و نیروی انسانی متخصص و مجرب، موفق به تولید انواع محصولات سیم و کابل با برترین کیفیت…

چرا راهدار صنعت کیهان؟!

انتخاب با کیفیت ترین و در عین حال مقرون به صرفه ترین نوع سیم و کابل ایرانی دغدغه مشترک امروز خریداران محترم است. شرکت راهدار صنعت کیهان به عنوان اولین تولیدکننده تخصصی انواع سیم و کابل مقاوم به حریق سیلیکونی مطابق با استانداردهای روز اروپا و ضوابط سازمان آتش نشانی با نام تجاری SilCable با بازه مقاومت حرارتی بین 50- تا 1100 درجه سانتیگراد با مواد اولیه مرغوب و با کیفیت بر پایه استانداردهای داخلی و بین المللی در ایران می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎باشد.

اهداف و استراتژی‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎ها:

  • دستيابی به تكنولوژی مدرن و به روز جهت افزایش کیفیت
  • شناخته شدن به عنوان بهترين تامين كننده توسط مشتريان
  • دستیابی به اهداف ارزشمند در راستای پیشرفت صنعت سیم و کابل در ایران


:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 / 10 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

رزومه ساز

توی سایت رزومه می تونی رزومه فارسی و انگلیسی خودت رو توی قالب های مختلف PDF و Online با رنگ های دلخواه تست کنی و اگر خروجی رو دوست داشتی اکانت بخری. راستی برای رزومه آنلاین یک لینک اختصاصی داری و می تونی روش رمز بزاری تا فقط کسایی که رمز رو می دونن بتونن رزومه رو ببینن، حتی می تونی از دید همه مخفیش کنی. اگر دوست داشتی می تونی توی بانک رزومه متخصصین سایت هم عضو بشی. پس آماده ای برای یه شروع قوی تر واسه پیدا کردن یه کار بهتر؟ پس یه رزومه آنلاین بسازو توانایی هاتو به گوش کسایی که دنبالت میگردن برسون.

ساخت رزومه

امکان ساخت رزومه به صورت آنلاین با ابزار رزومه ساز آنلاین سایت با قابلیت دریافت طیف وسیعی از اطلاعات مورد نظر مانند: تحصیلات، مهارت ها، نمونه کارها و ...

رزومه فارسی و انگلیسی

قابلیت ساخت رزومه به دو زبان فارسی و انگلیسی به صورت مجزا فراهم شده تا همزمان بتونی به دو زبان رزومه داشته باشی یا یکی از اونارو فعال داشته باشی

قالب رزومه

امکان انتخاب از بین قالب های متنوع PDF و Online با رنگ های دلخواه و تست رزومه خود قبل از خرید اکانت

بانک رزومه

در صورت تمایل می تونی در بانک رزومه متخصصین سایت عضو بشی و مهارت های خودت رو به گوش بقیه برسونی


:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 / 10 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

درباره ایزی تولز

سایت ایزی تولز با هدف ارائه ابزارهای تحت وب در فروردین سال 1400 شروع به کار کرده است، محاسباتی که در زمینه های مختلف وقت گیر و پیجیده می باشند به راحتی در ایزی تولز قابل انجام می باشد. همچنین اپلیکیشن های عمومی که هر جایی ممکن است مورد نیاز باشد نیز در دسترس شما قرار داده شده است.

بخشی از ابزار های ایزی تولز

تکنولوژی

سلامتی

مذهبی

مالی

حقوقی

مهندسی

ریاضی

زمان

سایر ابزارها

منبع : ایزی تولز



:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 / 10 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

سرمایه گذاری در املاک بیلیک دوزو

ترکیه به دلیل داشتن موقعیت جغرافیایی عالی سرمایه های بسیاری را به طرف خود جذب می کند. موقعیت جغرافیایی استراتژیک، ویژگی های تاریخی، مقصد توریستی، وجود ساختار فرهنگی غنی و سرعت رشد املاک در ترکیه، آن را به یکی از باارزش ترین کشورها تبدیل کرده است. خرید ملک در ترکیه برای سرمایه گذاران موقعیتی رقابتی را فراهم کرده و به آنان اجازه می دهد تا از سود سرمایۀ خود لذت ببرند.

خرید آپارتمان در میدان تکسیم استانبول به دلیل آن که ترکیه یکی از کشورهایی است که بر صنعت املاک تأثیر زیادی دارد، توجه سرمایه گذاران محلی و خارجی را به خود جلب کرده است. خانه های استانبول یکی از متمایزترین خانه ها برای سرمایه گذاران است. سرمایه گذاران خارجی و داخلی به بازار املاک علاقه مند هستند و محبوب ترین مقصد سرمایه گذاری برای خارجی ها شهر استانبول است.

 

علت توجه زیاد به این شهر، غنای فرهنگی، محیط دوستانه و موقعیت جغرافیایی آن است که بین اروپا و آسیا واقع شده است. خرید املاک در استانبول مزیت های دیگری نیز برای سرمایه گذاران دارد. استانبول به عنوان یکی از مهم ترین شهرهای ترکیه و با داشتن فرهنگ غنی، یکی از مکان هایی است که سرمایه گذاران از سرتاسر دنیا به دلیل داشتن شبکۀ ترانزیت گسترده، امکانات اجتماعی و مراکز تجاری به آن توجه می کنند.

ارزش رو به رشد در استانبول: سرمایه گذاری در بیلیک دوزو

خرید آپارتمان در شیشلی استانبول منطقۀ بیلیک دوزو در استانبول که به تازگی توجه بسیاری را به خود جلب کرده است، تأثیر بسزایی در بازار املاک ترکیه دارد. این منطقه دائماً در حال توسعه و اجرای پروژه های جدید است و یکی از بهترین مناطق برای جذب سرمایه به شمار می رود. کسانی که علاقه به سرمایه گذاری در پروژه های جدید را دارند، می دانند که ارزش املاک این منطقه رو به رشد است.

بیلیک دوزو با توجه به تنوع سیستم حمل و نقل، سازه های در حال توسعه و امکانات اجتماعی فراوان، یکی از مناطق توسعه یافتۀ استانبول محسوب می شود.

نواحی مسکونی بیلیک دوزو که ارزش آنها در حال افزایش است، در قسمت اروپایی استانبول قرار دارند و علاوه بر این، امکانات رفاهی بسیاری مانند مراکز خرید، مراکز نمایشگاهی، انواع سیستم حمل و نقل، امکانات آموزشی و محل فعالیت های اجتماعی دارند.

سرمایه گذاران داخلی و خارجی به این منطقه علاقه دارند، زیرا برای هر نوع بودجه ای خانه وجود دارد. خرید آپارتمان در اسکودار استانبول به دلیل آن که بیلیک دوزو محلی است که ارزش ملک در آن رو به افزایش است، خرید آپارتمان در آن باعث رشد سرمایۀ شما می شود. این منطقه در حال تبدیل شدن به یکی از محبوب ترین مناطق خرید ملک  همچون خانه برای تعطیلات، مجموعه های آپارتمانی، پنت هاوس و ویلا است. در چهار سال اخیر قیمت هر مترمربع ملک در این منطقه 84% افزایش داشته است و همین امر ارزش رو به رشد سرمایه را به سرمایه گذاران نشان می دهد.

ارزیابی منطقۀ بیلیک دوزو: فرصت سرمایه گذاری در استانبول

با اینکه استانبول عملکرد خوبی در بخش املاک ترکیه داشته است، اما برخی از مناطق در جذب خریداران مسکن عملکرد بهتری داشتند. بسیاری از سرمایه گذاران خارجی مایل به سرمایه گذاری در بیلیک دوزو هستند. اگر به دنبال خرید ملک با اجارۀ بالا در استانبول هستید، بیلیک دوزو انتخاب ایده آلی است.

با توسعۀ خط متروباس تا بیلیک دوزو، مشکل حمل و نقل در این ناحیه از بین رفته است. در همین زمان ارزش املاک در بیلیک دوزو نیز صعودی شده است. خرید آپارتمان در آتاشهیر استانبول پیش بینی می شود با افتتاح خط متروی بیلیک دوزو به اینکرلی که در حال ساخت است، قیمت املاک باز هم گران تر شوند. مبلغ اجاره در منطقه 3.4% در ماه، 79.6% در سه سال و 90.7% در پنج سال است.

افزایش تعداد بزرگراه ها، بیمارستان ها، مؤسسات آموزشی، مراکز تفریحی، کارخانه ها، پروژه های خانه سازی و بازارهای خرید در منطقه سبب شده است تا مفهوم کلان شهر شکل بگیرد. علاوه بر این وجود دبیرستان ها و دانشگاه ها در این منطقه، تقاضا برای اجارۀ آپارتمان در این محل را افزایش داده که بیشتر آنها جمعیت جوان هستند.

خرید ویلای ارزان در استانبول امتیاز وضعیت اجتماعی-اقتصادی با استفاده از عوامل زیست پذیری، رفاه و سطح فرهنگی سنجیده می شود. بیلیک دوزو یکی از بهترین مناطق برای زندگی و سرمایه گذاری است، زیرا یکی از مناطق دارای بالاترین امتیاز وضعیت اجتماعی-اقتصادی است.

 

آپارتمان های فروشی در استانبول: بلو ههبیتت در بیلیک دوزو

پروژۀ بلو هبیتت در بیلیک دوزو یکی از توسعه یافته ترین نواحی در سال های اخیر است. در کنار خانه ها، مناطق تجاری نیز برای سرمایه گذاران وجود دارد.

در کنار مجموعه های مسکونی، واحدهای تجاری نیز در پروژه وجود دارند. در اطراف این پروژه فضای سبز وجود دارد که در آن می توانید از شلوغی و سر و صدای شهر دور شوید. این پروژه فقط یک فرصت برای سرمایه گذاری نیست، بلکه در آن آپارتمان هایی با ویوی دریا وجود دارد.

ویلاهای فروشی مجزا در استانبول: ویلاهای جویفول

ویلاهای جویفول در منطقۀ بیلیک دوزو قرار دارند که در قسمت غربی استانبول واقع شده است. این پروژه تنها دو دقیقه تا تفرجگاه غربی فاصله دارد و ویویی نفس گیر دارد. این مجموعه برای خانواده ها یا هرکسی که دوست دارد از شلوغی زندگی شهری فاصله بگیرد، ایده آل است.

در محلۀ آرام آن می توانید از هوای تازه و فضای سبز بزرگ با درختان سرسبز به همراه امکانات اجتماعی فراوان لذت ببرید. این پروژه فرصتی بی نظیر برای یک سطح زندگی عالی در محلی آرام و سرمایه گذاری پرسود است. در کنار زیبایی طبیعی، این محل به خوبی به بزرگراه ها و حمل و نقل عمومی متصل می شود. اطراف پروژه بازارهایی مانند پارک مرمره، بازار پرلاویستا و بازار توریوم قرار دارند.

 

فرصت بی نظیر سرمایه گذاری در بیلیک دوزو: ویلاهای بی ویو

ویلاهای بی ویو مایۀ افتخار استانبول هستند. هیچ سر و صدایی در مجموعه وجود ندارد، با این حال به مرکز شهر نزدیک است. این پروژه امکانات رفاهی بسیاری برای ساکنینش دارد، از قبیل استخر، زمین بازی، گاراژ شخصی، سیستم امنیتی و غیره.

این مجموعه به بزرگراه های اصلی، شبکه های حمل و نقل، بازار، مدرسه، دانشگاه و مراکز بهداشتی نزدیک است. در این مجتمع یک زندگی عالی را تجربه خواهید کرد، گویی در محله ای خصوصی زندگی می کنید که برای شما ساخته شده است. طراحی مدرن و لاکچری در اینجا، در یکی از پرسودترین مناطق سرمایه گذاری استانبول منتظر شماست.

شانسی استثنایی برای سرمایه گذاری در املاک

سرمایه گذاران خارجی در حال افزایش سرمایۀ خود با سرمایه گذاری در پروژه های مختلف هستند. پروژه هایی عظیم در بخش املاک استانبول در حال انجام است. شرکت های ترکیه با نوآوری و تکنولوژی های پیشرفته تحولی بزرگ در صنعت املاک به وجود آورده اند. از آنجا که کشور با خرید ملک به ارزش 250000 دلار حق شهروندی اعطا می کند، خرید ملک در ترکیه نسبت به قبل جذابیت بیشتری پیدا کرده است.

پروژه های املاک استانبول از لحاظ سرمایه گذاری و خرید خانه تنوع بالایی دارند. اگر شما قصد سرمایه گذاری و خرید خانه در استانبول را دارید، وبسایت ما با نام ترک گشت را چک کنید تا نمونه کارهای ما را ببینید و در مورد پروژه ها بیشتر بدانید.

ما در مؤسسۀ املاک و سرمایه گذاری ترک گشت مفتخریم که به اطلاعتان برسانیم که تیم ما متشکل از مشاوران حرفه ای، در هر مرحله از خرید ملک در ترکیه و اخذ پاسپورت ترکیه با استفاده از سرمایه گذاری، شما را همراهی خواهند کرد.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 7 / 10 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

استفاده از فروشگاه اینترنتی گراد به معنی توافق کامل شما با شرایط و ضوابط ذیل تلقی می گردد.


خرید کالا از فروشگاه اینترنتی گراد بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.
خدمات و محتویات این سایت براى استفاده شخصى و غیر تجارى مشتریان عرضه شده است و مالكیت معنوی اطلاعات موجود در آن متعلق به این فروشگاه بوده و هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی دارد. استفاده غیرتجاری از محتویات سایت با ذكر منبع بلامانع است و اگر مایلید از اطلاعات موجود در سایت جهت مقاصد تجاری استفاده نمایید باید از طریق پست الکترونیکیinfo@gerad.ir درخواست خود را ارسال نموده و اجازه نامه كتبی اخذ نمایید.
این فروشگاه به طور مداوم نسبت به بررسی و بروز رسانی اطلاعات و محتویات آن اقدام خواهد نمود. كاربران هنگام سفارش كالا ملزم می باشند اطلاعات صحیح كامل را در پایگاه درج کنند. بدیهی است کاستی یا نادرستی اطلاعات مانع تکمیل درست و به موقع سفارش خواهد شد.

فروشگاه اینترنتی گراد هیچ گونه مسئولیتی را در مورد کارکرد سایت که می تواند ناشى از عوامل خارج از حوزه مدیریت این سایت باشند (همانند نقص اینترنت، مسائل مخابراتى، تجهیزات سخت افزاری و غیره) نمی پذیرد. تمام ابزاری که در فروشگاه اینترنتی گراد با هدف ارتباط با مشتریان به کار گرفته می شود، فقط برای همین منظور طراحی شده و كاربران متعهد هستند که از این ابزار صرفا برای ارسال و دریافت اطلاعاتی استفاده نمایند که مناسب و مرتبط با بحث سفارش كالا باشد. سایر سایت ها و لینک هایی كه برای ارائه اطلاعات بیشتر و کاملتر به كاربر در فروشگاه لینك شده اند مستقل بوده، و فروشگاه اینترنتی گراد مسئولیتی در قبال محتویات آنها ندارد.
ارتباط فروشگاه اینترنتی گراد با کاربران از طریق gerad.ir برقرار می گردد و فقط با استفاده از اطلاعاتی که کاربران در سایت درج کرده اند (همانند نشانی، تلفن و …) صورت می پذیرد. فروشگاه اینترنتی گراد به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفین غیر واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.

نشانی دفتر فروش و امور مشتریان

تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه حافظی، پلاک ۱۷

تلفن

۸۹۳۶۴ (۰۲۱) داخلی ۱۰۱

تلفن فروش آنلاین

09108998612

نمابر

۸۹۳۶۴ (۰۲۱) داخلی ۱۰۲

تبلیغات

ads@gerad.ir

marketing@gerad.ir

منبع : https://www.gerad.ir/



:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 2 / 10 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

0 تا 100 انتخاب کت و شلوار اداری مردانه

 

همیشه طیف وسیعی از مردان به دنبال انتخاب کتوشلوار اداری مردانه با رعایت تمامی فاکتورهای کیفیت، قیمت، اصالت برند و پارچه و صدالبته مناسب محیط کار هستند.

اگر شما هم یکی از آن ها هستید احتمالاً به دنبال تحقیق در این زمینه بوده و سعی می‌کنید بهترین گزینه‌ در انتخاب کتوشلوار اداری مردانه را خریداری نمایید.

از نظر علم روان‌شناسی پوشش انسان یکی از مهم‌ترین عللی است که دیگران ترجیح می‌دهند با آن ها ارتباط برقرار کنند. به طور مثال اگر در محیط اداری از پوشش‌های رسمی استفاده کنید؛ هم انگیزه به کار در خودتان و هم اطرافیان چندبرابر می‌شود.

موضوع مهم دیگر در مورد چگونگی انتخاب چنین پوششی است و انتخاب کتوشلوار اداری مردانه باید با اصول خاصی انجام گردد. قطعاً هر رنگی را نمی‌توان انتخاب کرد. استفاده از کراوات و موارد این‌چنینی و ست‌کردن اکسسوری‌ها با البسه مردانه رسمی نیز، نیاز به‌دقت بسیار دارد و باید با وسواس و حساسیت خاصی انجام گردد.

نکات مهم در انتخاب کتوشلوار اداری مردانه

موضوع این است که در انتخاب کتوشلوار اداری مردانه، شما محدودیت‌های زیادی دارید و به‌هیچ‌عنوان صرفاً بر اساس سلیقه خودتان نمی‌توانید لباس‌ها را برگزینید. به طور مثال شما در انتخاب کتوشلوار اداری مردانه بهتر است تا حد ممکن به سراغ رنگ‌های غیر تیره و شاد نروید. زیرا محیط اداری و شرکت نیاز به انتخابی حرفه‌ای دارد. ابتدا در مورد لباس زیرین و پیراهن زیر کت صحبت خواهیم کرد.

کتوشلوارهای رنگی اداری

سعی کنید لباس‌هایی با ترکیب رنگ آبی آسمانی، سفید و خیلی کم‌رنگ و ساده به تن کنید. زیرا هم با تمامی کت‌وشلوارها، ست شده و هم ترکیب رنگ آن ها فرم کلی پوشش شما را بر هم نمی‌زند.

البته برخی از ادارات خصوصی و بانک‌ها نیز در این زمینه محدودیت‌هایی را اعمال می‌نمایند و شما پیش از هر چیزی بهتر است با قوانین آن ها در انتخاب رنگ و طرح آشنا شوید.

بایدها و نبایدهای کتوشلوار رسمی

موضوع بعدی مربوط به کت و شلوارهای طرح‌دار می‌باشد. معمولاً این انتخاب‌ها بدترین گزینه هستند و حتی نشان‌دهنده عدم دقت در انتخاب و به‌نوعی کم‌هوشی فرد برای تعیین یک استاندارد و خط‌مشی کلی است. به‌هرحال در بسیاری از ادارات خصوصی و سازمان‌ها شما می‌بایست بر اساس خواسته رئیس خود از کت‌وشلوار به همراه کراوات انتخاب کنید. اجازه دهید یک راهنمایی کلی در این زمینه به شما داشته باشیم.

عموماً رنگ‌های بنفش و قرمز تیره‌تر و با رنگ‌های پرتر می‌توانند توجه را جلب کنند. انتخاب این موارد به‌عنوان کراوات‌های اداری بهترین شاخصه‌ای است که یک کارمند و یا مدیر ارشد می‌تواند با آن ثبات و اقتدار خود را به رخ بکشد.

فراموش نکنید که کراوات شما باید مدلی با عرض بیشتر و طول کوتاه‌تر نسبت به سبک‌هایی که در مهمانی‌ها و مجالس استفاده می‌شود باشد.

بهترین رنگ کت و شلوارهای اداری مردانه

کت‌وشلوارها بر اساس رنگ‌بندی به چند دسته اداری، مهمانی، کلاسیک و... تقسیم می‌شوند و شما زمانی می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید که نیازسنجی‌های لازم را انجام دهید.

نخستین مورد مربوط به بودجه شما برای خرید کتوشلوار اداری مردانه است. قطعاً هرچقدر بیشتر هزینه کنید همان قدر آش می‌خورید. در مقابل ترکیب برخی از رنگ‌ها با پیراهن می‌تواند جذابیت شما را در یک محیط کاری دوچندان کند. یک پیشنهاد. بهتر است که برای خرید کت و شلوار تا جایی که می توانید به سراغ مدل های باکیفیت بروید.

رنگ مشکی

یکی از رنگ‌های محبوبی که احتمالاً همان اول و با تصور کتوشلوار اداری مردانه در ذهنتان به سراغ افکارتان می‌آید مشکی می‌باشد. مشکی رنگی بی‌دغدغه برای ست کردن با انواع پیراهن می باشد. شما می‌توانید رنگ مشکی را در بیشتر مواقع انتخاب کنید. اما اگر محیطی‌تان طوری است که ارتباط با مشتری در کسب و جذب او بسیار مؤثر است. به‌هیچ‌عنوان از این رنگ مداوم و پشت‌سرهم استفاده نفرمایید.

رنگ زغالی

رنگ بعدی زغالی است. ذغالی از طیف رنگ مشکی پیروی کرده و در بسیاری از موارد یک انتخاب عادی و با محافظه‌کاری هرچه‌تمام‌تر می‌باشد.

رنگ آبی و سورمهای

از جمله رنگ‌های دیگری که می‌توان به آن ها در انتخاب کتوشلوار اداری مردانه اشاره کرد رنگ  آبی و سورمه‌ای هستند.

کت‌و‌شلوار سورمه‌ای در استفاده از اکسسوری‌ها دست شما را باز می‌کند. در واقع تمرکز روی اکسسوری‌های شما مانند ساعت‌های رسمی با بند چرم و استیل می‌تواند یکی از خصوصیت این کت و شلوارهای اداری باشد.

کیفیت دوخت و پارچه کتوشلوار مردانه

موضوع بعدی کیفیت دوخت و پارچه کتوشلوار اداری مردانه است. هر چه پارچه باکیفیت‌تر، قابلیت شستشوی آن بالاتر و همین‌طور قیمتش نیز بالاتر خواهد بود. به‌هرحال پارچه‌ای باکیفیت می‌تواند سال‌ها شما را از خرید کت‌وشلوار حداقل در همان رنگ و طرح بی‌نیاز سازد.

بهتر است که پیش از هر چیزی و پس از انتخاب رنگ مورد نظرتان کیفیت دوخت و خیاطی کت‌وشلوار مد نظرتان را بررسی کنید.

یعنی برای انتخاب کتوشلوار اداری مردانه از سه فاکتور قیمت، طرح و رنگ و همین‌طور کیفیت دوخت عبور کنید. در نهایت شما دیگر محدودیتی نداشته و می‌توانید کت‌وشلوار را انتخاب نهایی خود بدانید.

راهنمای انتخاب کتوشلوار اداری شیک

پوشیدن یک کت‌وشلوار شیک، جذاب و باکیفیت در محیط اداری سبب بالارفتن اعتمادبه‌نفس شما خواهد شد. در نتیجه تصمیماتی که می‌گیرید هوشمندانه‌تر بوده و سبب می‌شود که با دقت بیشتری به انجام فعالیت‌های روزانه خود بپردازید.

اگر سایز خود را می دانید انتخاب یک کت و شلوار می تواند تبدیل به تصمیمی آسان شود. به هر حال انتخاب محصول از یک برند معتبر و با کیفیت بالا شخصیت و اعتماد بنفس شما را افزایش خواهد داد. بهتر است که کت و شلوار های اداری را با دقت و وسواس خاصی انتخاب کنید و حتما به سراغ برند های معتبر در این زمینه بروید.

کت و شلوار های غیراستاندارد و بی کیفیت ممکن است ظاهری جذاب داشته باشند. اما پس از چند بار استفاده و شستشو و بخصوص در مواردی که قصد پاک کردن لکه از روی لباس را دارید شما را با مشکلات جدی مواجه می سازند.

به طبع برند های متفرقه و بی کیفتی استاندارد های لازم را برای دوخت البسه لحاظ نمی کنند و سرمایه گذاری شما برای خرید یک کت و شلوار رسمی پوچ و بی اساس خواهد شد. کت و شلوار مردانه زاگرس پوش می تواند انتخابی ایده آل برای مشاغل و حضور در جلسات حساس کاری باشند. اگر یک مدیر، کارمند و یا صاحب کسب و کار و تجارت هستید. نخست ظاهر خود را بروز کنید.

انتخاب کتوشلوار اداری مردانه بر اساس استایل

به‌طورکلی توسط بزرگ‌ترین افراد در حوزه فشن و مد دو نسخه و سبک انتخاب سایز کتوشلوار اداری مردانه پیشنهاد می‌شود. که در ادامه این دو مورد را بررسی خواهیم کرد.

کت و شلوار تن خور راسته یا Slim fit

گزینه اول که ما خیلی روی آن اتفاق‌نظر داریم تن خور راسته می‌باشد. زیرا این مدل‌ها ظاهری مرتب‌تر داشته و از نظر شخصیت شناسی هم به شما و هم به شخصی که با شما برخورد خواهد داشت آرامش خاطر بیشتری می‌دهد. این کت و شلوار ها برش های خیاطی نزدیک به فرم و بدن فرد داشته و نسبت به دیگر مدل ها در بخش های بازو و کمر و قفسه سینه تنگ تر هستند. به طور کلی و به زبان عامیانه بهتر روی تن می نشینند.

کت و شلوار تن خور معمولی یا Regular Fit

در برابر موردی که در بالا به آن اشاره شد، تن خورهای دوخت آزاد، حالتی معمولی و راحت‌تر دارند.

این کت‌وشلوارها در دسته‌بندی سایز، مناسب کسانی هستند که علاقه‌مند به پوشیدن مدل‌های تنگ نیستند و ترجیح می‌دهند در هنگام استفاده از کت‌وشلوار آزادی عمل بیشتر و انعطاف بالاتری داشته باشند. نام دیگر این مدل‌ها قواره بزرگ نیز می‌باشد که این‌گونه اصطلاحات در بین فروشندگان کت‌وشلوار رایج است.

سخن آخر ...

برندهای مختلف کت و شلوار در دنیا مانند  Burberry و Brioni وGucci و همچنین برند های ایرانی خوشنام مانند زاگرس پوش انتخاب های بسیار هوشمندانه برای افراد در کشور های مختلف هستند جهت یک استایل مناسب و بسیار عالی.

منبع:
https://bit.ly/3dTttIm

https://www.fasleqtesad.com/Fa/News/718357/



:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 1 / 10 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

شرکت اطلس موج آبتین  


شرکت اطلس موج آبتین با هدف توسعه سلامت و بروزرسانی سیستم های تصفیه آب استخر های شنا و مجموعه های آبی ، تفریحی و درمانی خدمات مشاوره ، طراحی و فروش را مطابق استاندارد های روز جهانی ارائه می دهد؛در این راستا شرکت تلاش نموده است تا با ارائه تجهیزات مدرن و مرتبط با این صنعت موجب رضایت کارفرمایان محترم را فراهم آورد.

شرکت اطلس موج آبتین تا کنون توانسته است نمایندگی رسمی واردات وفروش لوله و اتصالات upvc ،شیرآلات و تجهیزات تصفیه آب شرکت پیمتاش و اطلس پول ترکیه و نمایندگی انحصاری فروش کمپانی داراکار اصفهان را اخذ کرده و در این حوزه خدمات رسانی نماید.

در

باره اطلس موج

شرکت اطلس موج آبتین با پشتوانه دانش فنی و سالها تجربه در زمینه سیستم های تصفیه استخرهای شنا و با هدف فراهم کردن تجربه ای متفاوت از استخر در سال ۱۳۹۳ تاسیس شد و در این راستا تا به امروز توانسته پروژه های متعددی در حوزه استخر های شنا و تامین تجهیزات نوین تصفیه آب انجام دهد.

 

ارتباط با ما

  • شماره تماس : ۰۲۱۸۶۰۸۲۴۰۸
  • شماره فکس : ۰۲۱۸۶۰۸۲۴۰۸
  • شماره همراه : ۰۹۹۰۱۸۱۸۹۳۷ - ۰۹۹۰۱۸۱۸۹۳۶
  • آدرس : تهران،بلوار آفریقا،کوچه بابک مرکزی،پلاک ۱۰،واحد۱۱

 

منبع : https://atlasmouj.com/



:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 1 / 10 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

طینوش بهرامی، دانش آموخته ی هنرستان موسیقی، دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و کالج گلداسمیت دانشگاه لندن در رشته ی موسیی و اتنوموزیکولوژی است. او نواختن تار را با استاد حبیب الله صالحی آغاز نمود و آنرا نزد استاد هوشنگ ظریف، رضا وهدانی و حسین علیزاده ادامه داد.

وی نواختن سه تار را تحت راهنمایی های اساتید جلال ذوالفنون و دکتر داریوش صفوت آموخت و مطالعات ردیفی را نزد مجید کیانی به اتمام رساند.

طینوش بهرامی در سال ۱۳۶۹ یکی از اعضای گروه سه تار نوازان حسین علیزاده بود و در همان سال به همراه این گروه در اجرای همیاری برای زلزفه زدگان گیلان و زنجان حسین علیزاده را همراهی نمود.

همچنین در سال ۱۳۷۸ با گروع عارف به سرپرستی پزویز مشکاتیان همکاری داشت. این اجرا به نام کنسرت همایون منتشر شده است.

بهرامی مدرس ردیف و ساز تار هنرستان موسیقی و دانشگاه سوره بوده و با مدرسه شرق شناسی دانشگاه لندن همکاری آموزشی داشته است. 

وی همچنین به چندین موسسه آموزشی نیز همکاری دارد.

همچنین به شما پیشنهاد میکنم " پکیج آموزش سه تار استاد طینوش بهرامی " را از دست ندهید

سال ها تدریس و تحقیق و تفحص در حوزه موسیقی ایرانی و شرکت در سمینارهای و سخنرانی ها در داخل و خارج از ایران و همچنین بازنویسی ردیف موسی و معروفی برای ساز یه تار، ترجمه چندین مقاله از زبان انگلیسی به فارسی و اجراهای متعدد در ایران و خارج از ایران از فعالیت های دیگر اوست.

از وی همچنین چندین مصاحبه در نشریات داخلی و رادیوها و تلویزیون های داخل و خارج از کشور پخش و منتشر شده است.

تمرکز وی در حال حاضر تدوین مبانی و اصول اجرای موسیقی ایرانی است که حاصل یافته ها و تجربیات سی ساله ی او در زمینه ی اجرا و تدریس و تبیین موسیقی ایرانی و ردیف موسیقی دستگاهی می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 23 / 9 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

هسته اصلی سایت 20 پیمنت از سال 1390 تحت عنوان ارزان سفر فعالیت داشته است. این گروه ابتدا خدمات خود را تحت عنوان خدمات پرداخت ارزی با گروه هدف مسافران خارجی شروع کرد. پس از آن با توجه به درخواستهای بازار اقدام به انجام پرداخت های دانشجویی جهت ثبت نام در آزمون های بین المللی و پرداخت حواله های دانشجویی ادامه داد. در ادامه با توجه به ظرفیت های موجود خرید کالا از سایتهای خارجی را نیز به دایره خدمات خود اضافه کرد.

با توجه به تحقیقات انجام شده متوجه کمبود های سایت خود شده و اقدام به راه اندازی سایتی جدید با امکانات به روز کردیم. حاصل این اقدام سایت حاضر است که سعی شده تا معایب سایت قبلی برطرف شده و مزایای آن حفظ شود.

گروه 20 پیمنت سعی دارد با ارائه خدمات با کیفیت و قیمت مناسب رضایت مشتریان خود را جلب کرده و هر روز خدمات بهتری ارائه دهد.

لیستی از خدمات قابل ارائه توسط گروه 20 پیمنت در ادامه آورده شده است:

- خدمات پرداخت ارزی مسافرتی :

  • خرید بلیط هواپیمای خارجی
  • رزرو و پرداخت هزینه هتل خارجی
  • خرید بلیط اتوبوس و قطارهای خارجی
  • پرداخت هزینه مکانهای تفریحی
  • تهیه بلیط کنسرت های خارجی

پرداخت ارزی : https://www.20payment.com



:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 23 / 9 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

 

ضرر در کمین است; اگر علم ارز دیجیتال نداشته باشید

امروزه در دنیایی زندگی میکنیم که کسب و کارهای آنلاین درآمدهای بسیار بیشتری نسبت به کسب و کارهای سنتی دارند و استقبال عموم مردم به جهت سادگی، سرعت و هزینهی کمتر به این نوع کسب و کارها بسیار بیشتر است. دیگر خبری از گذشته نیست که برای یک خرید اینترنتی ساده مجبور بودیم چندین ساعت با خانوادهی خود صحبت کنیم و اعتماد آنها را به کسبوکارهای دیجیتال جلب کنیم.

در راستای همین انقلاب دیجیتال در کشورمان دیگر نوبت به این رسیده است که بلاک چین و ارزهای دیجیتال را هم باور کرده و قبول کنیم که این فناوری بخشی از آینده‌ بازارهای مالی خواهد بود. دوره آموزش ارزهای دیجیتال نعیم حشم بان شما را با این دنیای جدید آشنا میکند.

بیت کوین یک نوع پول دیجیتال است که در واقع یک سری ردیف های معاملاتی ثبت شده در دفتر کل بلاکچین است. همانطور که ما پولمان را تبدیل به کالا یا ارز یا طلا میکنیم و آن ها ارزش دارند، می توانیم پول خود را تبدیل به بیت کوین کنیم و از آن برای خرید کالا یا هر چیزی که در ازای بیت کوین به ما پرداخت کنند از آن استفاده کنیم.

همچنین با استفاده از بیت کوین که یک نوع پول دیجیتال است ما میتوانیم برای هر شخصی در هر کجای جهان و فقط با استفاده از یک گوشی موبایل یا تبلت یا کامپیوتر و لپ تاپ آن را ارسال کنیم و آن شخص هم اگر لازم دانست بیت کوین خود را به ارز رایج محل زندگی خود تغییر دهد.

خرید و فروش بیت کوین به چند روش امکان پذیر است:

  • خرید یا فروش به شخص به صورت مستقیم مثلا من بیت کوینم را به شما میفروشم و از شما در ازایش پول رایج مکان زندگی خود را می گیرم

 ۲- خرید از صرافی ها که به صورت آنلاین رواج پیدا کرده اند. مثل خرید از صرافی بایننس راه و روش های مختلفی برای خرید بیت کوین یا ارز دیجیتال وجود دارد که در اینجا به همین اکتفا میکنیم چون عموم مردم از همین روش ها استفاده می کنند. 

بلاک چین و رمزارزها برای تغییر قوانین مرسوم آمدهاند و بسیاری از کارشناسان، انقلاب چهارم جهان را انقلاب بلاک چین میدانند. انقلابی که امید داریم خیلی زودتر از فناوریهای قبلی مورد استقبال عموم قرار بگیرد.

 

ارزهای دیجیتال یا کریپتوکارنسی ها مثل بیت کوین، اتریوم و سایز آلت کوین ها یکی از محصولات بلاک چین هستند که برای جایگزینی سیستمهای پولی و مالی با شفافیت و امنیت بسیار بالا متولد شده اند. فعالین حوزهی ارزهای دیجیتال، طی سالهای گذشته سودهای چندهزار درصدی از این بازار گرفتهاند و سرمایههای خود را چندصد برابر رشد دادهاند.

در بازار این رمزارزها روشهای بسیار زیادی برای کسب درآمد مثل ترید یا خریدوفروش، ماینینگ یا استخراج رمزارز و غیره وجود دارد که با شرکت در این دوره و کسب تخصص در هرکدام از این روشها شما میتوانید آیندهی مالی خود را تامین کنید.

کسب درآمد از طریق بازی

یکی از بهترین روش های کسب درآمد از ارزهای دیجیتال بازی است. همانطور که میدانیم صنعبت بازی بساز پردرآمد است. به شکلی که برای مثال به نفر اول برخی بازی ها تا مبلغ 40 میلیون دلار پرداخت انجام میگردد.

خوب است اگر بهترین بازی های ارز دیجیتال را بشناسید و به خوبی روی آن ها سرمایه گذاری کنید تا بتوانید به درآمد بسیار خوبی برسید و حتی از طریق آن ها ثروتمند گردید

 

آموزش ارز دیجیتال و رمز ارز امروزه بحث بسیار داغ شده است و بسیاری از افراد با استفاده از رمز ارز ها به درآمد رسیده اند. در این مطلب می خواهیم به صورت کامل با ارز های دیجیتال آشنا شویم و به صورت مقدماتی به آموزش ارز دیجیتال بپردازیم.

شرکت در بهترین دوره آموزش ارز دیجیتال

در اینجا تنها بخش اندکی از دنیای کریپتوکارنسیها آشنا شدید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نکات طلایی بهتر است که در یک دوره معتبر شرکت کنید. دورهای که مسیر را برای یادگیری و شناخت همه نکات مهم برای سرمایهگذاری هموار میکند. بهتر است با قدمهای محکم وارد این حوزه شوید و هر آنچه را که به پیشرفت شما در این حوزه کمک میکند، آموزش ببینید.

 در دوره آموزش ارز دیجیتال با همه این نکات آشنا میشوید. در پایان این شما هستید که تصمیم میگیرید به عنوان مشاور ارزهای دیجیتال درآمد کسب کنید یا اینکه سرمایهگذار در بازار ارز شناخته شوید.

اما چرا باید در مورد ارز دیجیتال آموزش دید ؟

من نعیم حشم بان،همانطور که در بالا اشاره کردم این صنعت پر سود و در عین حال پر ریسک است. برای مثال در حالی که دارم این مقاله را در سایت بارگذاری میکنم حدود ۱۱ هزار رمز ارز در دنیا ساخته شده است و مردم می توانند در آن ها سرمایه گذاری کنند.

 

 حال آنکه حداقل فقط ۲۰۰ ارز دیجیتال واقعا کاربردی هستند که مانند ۲۰۰ استارتاپ عمل می کنند و از این ۲۰۰ رمز ارز و استارتاپ قطعا برخی از آن ها با شکست مواجه می شوند. برای اینکه بدانیم بر روی کدام پروژه سرمایه گذاری کنیم باید آموزش ارز دیجیتال ببینیم. همانطور که میدانیم تمام ارزهای دیجیتال به نوعی دارای یک پروژه در پشت پرده خود هستند که این پروژه ها در اصل، برای بهبود اوضاع این صنعت انقلابی هستند.

 باید ارز دیجیتال را آموزش ببینیم تا بدانیم کدام یک از این پروژه ها یا رمزارزها واقعا به نقطه اوج خود می رسند و کدام ها صرفا یک نوع کلاهبرداری هستند برای خالی کردن جیب مردمی که هیچ آموزشی ندیده اند.

آموزش ارز دیجیتال به عنوان فوندانسیون این صنعت به کار می رود. قول میدهم اگر آموزش نبینید در این راه متحمل ضررهای سنگینی می شوید. سردرگم خواهید شد و بعد از اینکه ضرر دادید چشم بسته به هر آموزنده ای و هر آموزش ارز دیجیتالی چنگ خواهید زد غافل از اینکه هر شخصی استراتژی خاص خودش را به شما میقبولاند و باز هم قول میدهم که با این آموزش ها کار به هیچ جایی نخواهید برد.

سوال مهم این است که چرا ؟

چون ضرر داده اید و برای جبران ضرر ( مانند قمار ) دنبال برگرداندن ضرر خود در کمترین زمان ممکن خواهید بود اما باید بدانید که در ارز دیجیتال هیچ راه میانبری وجود ندارد و اگر هم راه میانبری باشد قطعا نوعی قمار است.



:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 22 / 9 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

مرکز میکروبلیدینگ ابرو و آرایش دائم مهریماه یکی از بهترین و مجهزترین مراکز رفع نواقص ابرو و ترمیم ابرو و هاشور ابرو در تهران بوده که مدیریت آن سرکار خانم مهریماه نجفی دارای مدرک تخصصی از سازمان فنی و حرفه ای کشور و دارای مدرک بین المللی PMU و عضو آکادمی فیبروز است. میکروبلیدینگ ابرو به عنوان یکی از بهترین روش های شبیه سازی موی ابرو به صورت کرکی مویی و ترمیم ابروهای کم پشت و آسیب دیده شناخته شده است.

میکروبلیدینگ ابرو چیست؟

برای هاشور ابرو روش های مختلفی وجود دارد که از جمله به میکروبلیدینگ ابرو و میکروپیگمنتیشن ابرو می توان اشاره نمود که البته این روش ها با یکدیگر تفاوت هایی دارند. ما در این قسمت به توضیح میکروبلیدینگ ابرو خواهیم پرداخت.

هاشور ابرو با این روش (میکروبلیدینگ) مدرن که یکی از جدیدترین و طبیعی ترین متدهای روز دنیاست که توسط رنگدانه های ریز مولوکول خاص و استاندارد و با سوزن های استاندارد یکبار مصرف و کاملا استریل به صورت خراش هایی در لایه سطحی پوست انجام می شود.

در مرکز مهریماه ما از مرغوبترین و معتبرترین برندها که کاملا اورگانیک و بدون سرب و تقویت کننده مو ابرو بوده برای میکروبلیدینگ ابرو و هاشور ابرو استفاده می نماییم.

در کنار این روش، استفاده از تاتو خط چشم نیز می تواند به زیبایی بیشتر چشم ها در هر زمان و شرایطی کمک کند.

منبع : https://mehrimahbeauty.com/%d9%85%db%8c%da%a9%d8%b1%d9%88%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%af%db%8c%d9%86%da%af-%d8%a7%d8%a8%d8%b1%d9%88/



:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 22 / 9 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

آشنایی با سایت بازارنامه

بازارنامه یک وب سایت در حوزه خدمات کسب و کارهای ایران است پیشنهاد می کنیم در ادامه مسیر با ما همراه باشید..!



:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 22 / 9 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

بیت کوین چیست؟

بیت کوین یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز است که در ژانویه 2009 ایجاد شد. این ارز از ایده هایی پیروی می کندتوسط ساتوشی ناکاموتو مرموز و با نام مستعار بیان شده است.

هویت فرد یا افرادی که این فناوری را ایجاد کرده اند هنوز یک راز باقی مانده است. بیت کوین نسبت به مکانیزم های پرداخت آنلاین سنتی نوید کارمزد تراکنش های کمتری را می دهد و برخلاف ارزهای دولتی، توسط یک مرجع غیرمتمرکز اداره می شود.

بیت کوین به عنوان یک نوع ارز دیجیتال شناخته می شود زیرا از رمزنگاری برای حفظ امنیت آن استفاده می کند. هیچ بیت کوین فیزیکی وجود ندارد، فقط موجودی در یک دفتر کل نگهداری می شود که همه به آن دسترسی شفاف دارند (اگرچه هر رکورد رمزگذاری شده است).

تمام تراکنش‌های بیت‌کوین توسط حجم عظیمی از قدرت محاسباتی از طریق فرآیندی به نام «ماینینگ» تأیید می‌شوند. بیت کوین توسط هیچ بانک یا دولتی صادر یا پشتیبانی نمی شود، بیت کوین به عنوان یک کالا ارزشمند نیست.

علیرغم اینکه بیت کوین در اکثر نقاط جهان قانونی ندارد، بسیار محبوب است و باعث راه اندازی صدها ارز دیجیتال دیگر شده است که در مجموع به آنها آلت کوین گفته می شود. بیت کوین معمولاً هنگام معامله به صورت اختصاری BTC خوانده می شود.

منبع : https://kavoshelectronic.com/



:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 21 / 9 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

قطع عضو

 

قطع عضو عبارت است از برداشتن قسمتی از بدن مانند دست یا پا با جراحی.

 

اگر شما، یکی از دوستان یا یکی از اعضای خانواده تان، اخیراً دچار قطع عضو شده اید یا قصد دارید که قطع عضو شوید، این موضوع ممکن است مفید باشد.

 

 

 

چرا ممکن است به قطع عضو نیاز باشد؟

در موارد زیر ممکن است نیاز به قطع عضو باشد:

 

شما یک عفونت شدید در اندام خود دارید

اندام شما تحت تأثیر قانقاریا قرار گرفته است (اغلب در نتیجه بیماری شریانی محیطی)

آسیب جدی به اندام شما وارد شده است، مانند له شدن یا انفجار

اندام شما تغییر شکل داده است و حرکت و عملکرد محدودی دارد

ارزیابی قبل از جراحی

مگر اینکه نیاز به قطع عضو اورژانسی داشته باشید، قبل از جراحی برای شناسایی مناسب ترین نوع قطع عضو و هر عاملی که ممکن است بر توانبخشی شما تأثیر بگذارد، به طور کامل مورد ارزیابی قرار می گیرید.

 

https://www.nhs.uk/conditions/amputation/

 

 

این ارزیابی احتمالاً شامل یک معاینه پزشکی کامل برای بررسی وضعیت جسمانی شما، مانند وضعیت تغذیه، عملکرد روده و مثانه، سیستم قلبی عروقی (قلب، خون و عروق خونی) و سیستم تنفسی (ریه‌ها و مجاری هوایی) می‌شود.

 

پزشک همچنین وضعیت و عملکرد اندام سالم شما را بررسی خواهد کرد. برداشتن یک اندام می تواند فشار اضافی بر اندام باقی مانده وارد کند، بنابراین مراقبت از اندام سالم بسیار مهم است.

 

همچنین ممکن است شامل یک ارزیابی روانشناختی برای تعیین اینکه چقدر با تأثیرات روانی و عاطفی قطع عضو کنار می آیید و اینکه آیا به حمایت بیشتری نیاز دارید یا خیر باشد.

 

ممکن است یک ارزیابی از محیط خانه، محل کار و اجتماعی شما انجام شود تا بررسی شود که آیا نیاز به ایجاد تغییراتی برای کمک به شما برای مقابله دارد یا خیر.

 

شما همچنین به یک فیزیوتراپیست معرفی خواهید شد که در مراقبت های بعد از عمل شما مشارکت خواهد داشت. یک متخصص پروتز (متخصص اندام مصنوعی) در مورد نوع و عملکرد اندام مصنوعی یا سایر وسایل موجود به شما مشاوره می دهد.

 

اگر در حال انجام یک قطع عضو برنامه ریزی شده هستید، ممکن است صحبت با فردی که نوع مشابهی از آمپوتاسیون داشته است برایتان آرامش بخش باشد. یکی از اعضای تیم مراقبت شما ممکن است بتواند این کار را ترتیب دهد.

 

نحوه انجام قطع عضو

قطع عضو را می توان تحت بیهوشی عمومی (در جایی که بیهوش هستید) یا با استفاده از بی حسی اپیدورال یا بی حسی نخاعی (هر دو نیمه پایینی بدن را بی حس می کند) انجام داد. انتخاب داروی بی حسی می تواند به این بستگی داشته باشد که کدام قسمت از بدن شما قطع می شود.

 

اکثر قطع عضوها شامل برداشتن بخشی از اندام به جای کل اندام است.

 

https://nilsar.com/i-19908/%D8%A7%D9%82%D8%AF%D8%A7%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%B9%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%B9%D9%85%D9%84-%D9%82%D8%B7%D8%B9-%D9%BE%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%A8%D8%AA%DB%8C

 

 

هنگامی که قسمتی از اندام قطع شد، می توان از تکنیک های اضافی برای کمک به بهبود عملکرد قسمت باقی مانده اندام و کاهش خطر عوارض استفاده کرد.

 

اینها شامل کوتاه کردن و صاف کردن استخوان در بخش باقیمانده اندام است تا با مقدار کافی بافت نرم و ماهیچه پوشانده شود. سپس جراح عضله را به استخوان‌ها بخیه می‌زند تا به تقویت بخش باقی‌مانده کمک کند (تکنیکی به نام میودزیس).

 

پس از قطع عضو، زخم شما با بخیه یا منگنه های جراحی بسته می شود. با بانداژ پوشانده می شود و ممکن است یک لوله زیر پوست شما قرار داده شود تا مایع اضافی تخلیه شود. بانداژ معمولاً باید برای چند روز در جای خود بماند تا خطر عفونت کاهش یابد.

 

بهبودی پس از قطع عضو

پس از جراحی، معمولاً در چند روز اول تا زمانی که در بخش بهبود می‌یابید، اکسیژن از طریق ماسک و مایعات از طریق قطره‌ای به شما داده می‌شود.

 

یک لوله کوچک انعطاف پذیر (کاتتر ادراری)) ممکن است در حین جراحی برای تخلیه ادرار در مثانه شما قرار داده شود. این بدان معناست که در چند روز اول پس از جراحی نیازی به بلند شدن از رختخواب برای رفتن به توالت نخواهید داشت. ممکن است به شما یک کمد یا روتختی داده شود تا بتوانید بدون نیاز به بلند شدن برای استفاده از توالت، مدفوع کنید.

 

محل عمل ممکن است دردناک باشد، بنابراین در صورت نیاز به شما مسکن داده می شود. اگر مسکن‌ها مؤثر نیستند، به یکی از اعضای تیم مراقبت خود بگویید، زیرا ممکن است به دوز بیشتر یا مسکن قوی‌تری نیاز داشته باشید. ممکن است از یک لوله کوچک برای رساندن بی حس کننده موضعی به اعصاب استامپ استفاده شود تا به کاهش درد کمک کند.

 

فیزیوتراپیست شما تمریناتی را به شما آموزش می دهد که به جلوگیری از لخته شدن خون و بهبود جریان خون شما در دوران نقاهت در بیمارستان کمک می کند.

 

لباس های فشرده سازی

پس از جراحی متوجه تورم (ادم) استامپ خواهید شد. این طبیعی است و ممکن است پس از ترخیص ادامه یابد.

 

استفاده از لباس فشرده به تورم و شکل کنده کمک می کند. همچنین ممکن است درد فانتوم را کاهش دهد (دردی که به نظر می رسد از اندام از دست رفته شما می آید) و به حمایت از اندام کمک کند.

 

هنگامی که زخم شما بهبود یافت، لباس فشرده سازی به شما تعبیه می شود. باید هر روز پوشیده شود، اما قبل از خواب آن را بردارید. حداقل باید 2 لباس به شما داده شود که باید به طور مرتب شسته شوند.

 

توانبخشی

توانبخشی فیزیکی بخش مهمی از روند بهبودی است. این می تواند یک فرآیند طولانی، دشوار و خسته کننده باشد، اما مهم است که پشتکار داشته باشید. پس از توانبخشی، ممکن است بتوانید به کار و سایر فعالیت ها بازگردید.

 

برنامه توانبخشی شما متناسب با نیازهای فردی شما خواهد بود و هدف آن این است که به شما اجازه دهد تا حد امکان فعالیت های عادی خود را انجام دهید.

 

شما از نزدیک کار خواهید کرد



:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 21 / 9 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم

دستگاه لیزر تیتانیوم یکی از با کیفیت‌ترین و پرفروش‌ترین دستگاه‌های لیزر مو زائد شرکت طاهرتاج مادر در بازار است. طول‌موج قوی دستگاه لیزر تیتانیوم 2021 از طریق دو هندپیس 4Q با سایزهای مختلف به قسمت‌های مختلف بدن تابانده شده و برای تمام تایپ‌های رنگ پوست مناسب است. تیتانیوم 2021 به دلیل داشتن دو هندپیس مختلف دسترسی به موهای زائد در قسمت‌های مختلف بدن را آسان کرده است.

دستگاه لیزر تیتانیوم با دارا بودن شعاع لکه (اسپات سایز) چهار سانتی‌متری، در هر شات محدوده بزرگی را تحت تاثیر قرار داده و باعث تسریع مدت زمان در هر جلسه می‌شود.

درمان موهای زائد با دستگاه لیزر مو سوپرانو تیتانیوم کاملاً ایمن است. به دلیل وجود تکنولوژی منحصربه‌فرد In-Motion در دستگاه تیتانیوم، ریسک بروز هایپرپیگمنتیشن بسیار کم شده است. ازآنجایی‌که روند درمان و تنظیمات دستگاه با توجه به وضعیت بالینی بیمار ازجمله رنگ پوست و مو وی مشخص می‌شود ایمنی و تأثیرگذاری درمان بسیار بالا بوده و ریسک و خطرات احتمالی به حداقل ممکن کاهش می‌یابد.

درمان اغلب طی 6 تا 8 جلسه نتایج رضایت بخشی را برای تایپ‌های پوستی مختلف ایجاد می‌کند. همچنین باوجود فناوری لیزر SHR در این دستگاه و تأثیر روی ملانین موجود در پوست، ارائه درمان برای پوست‌های برنزه و در فصول مختلف سال امکان‌پذیر شده است.

بررسی دستگاه لیزر تیتانیوم : https://diodealex.ir/%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87-%d9%84%db%8c%d8%b2%d8%b1-%d8%aa%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%86%db%8c%d9%88%d9%85/



:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 21 / 9 / 1400 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 19 صفحه بعد