نوشته شده توسط : علی

بهترین ادکلن های مردانه

 

بهترین ادکلن مردانه باید ملاحظه با شرایط خاص و مناسبت های که در آن پوشیده می شود جفت شود.به عنوان مثال ادکلن هایی که روزانه برای محل کار میزنید باید با ادکلن هایی که در مراسم خاص میخواهید حضور پیدا کنید متفاوت باشد. پس در انتخاب خود به عنوان بهترین ادکلن دقت کافی را باید داشته باشید تا شیک و خاص به نظر برسید.ادکلن شما شخصیت شما را نشان میدهد. پس اگر مایل هستید با دنیای عطر و ادکلن های لاکچری بیشتر آشنا شوید خواندن این مقاله را به شما توصیه می‌کنیم .

 

ادکلن ویکتور اند رالف Spicebomb Extreme مردانه

با Spicebomb Extreme، آخرین نسخه به محدوده Spicebomb، حرارت را روشن کنیداین یک تفسیر جدید از عطر و بوی اصلی است که انفجاری مضاعف از همیشه است.این ادکلن با استفاده از انواع توت ها و فلفل سیاه افزایش یافته است. نت های حساس دارچین، زعفران و زیره سبز به راحتی با پایه یونانی چوبی که بسیار اعتیاد آور است ترکیب می کند.

 

ادکلن آزارو مدل Wanted مردانه

اگر شما به رایحه های مردانه شیرین و تند علاقه مند شده اید اما دوست ندارید که کاملا (چه به خاطر قیمت و یا بیش از حد مصنوعی یک عطر) به فروش برسید، Azzaro Wanted یکی از بهترین هاستمن آن را "عروسی" عطرهای مردانه به عنوان عطر و بوی متعادل آن می نامم.به طور منظم در مقایسه با ادکلن ها مانند Invictus است،تعادل شیرین و تند از این عطر چیزی است که مشتریان بیشتر در مورد آن را دوست دارند.

شایان ذکر است: از آنجا که این عطر، عطر طبیعی و غیر غلطی را به ارمغان می آورد، شما می توانید آن را تقریبا در هر کجا، در هر زمان استفاده کنید.

همچنین طول می کشد تمام روز، بنابراین شما مجبور به نگرانی در مورد دوباره اعمال آن پس از یک روز طولانی در دفتر و یا در حالی که در شهر با دوستان خود هستید نباشید.

 

ادکلن ورساچه پور هوم Pour Homme مردانه

اگر شما عطرهای تازه را بر روی شیرینی ترجیح می دهید، Pour Homme پیشنهاد خوبی برای شما میباشد.این عطر و طعم مرکبات بسیار جذاب برای روز در طول ماه های بهار، تابستان و پاییز عالی است (اساسا در تمام طول سال).نت های اولیه از لیمو، نرولی، ترنج و گل رز د میوه با رایحه مرکبات سنبلچه، مریم گلی، سدر و ژرانیم ترکیب شده است.نتهای پایه لوبیا تنکا، مشک و کهربا هستند.

 

ادکلن پاکو رابان مدل 1 Million مردانه

ادکلن  1 Million در سال 2008 طراحی و ساخته شده است.رایحه فوق العاده این عطر باعث ایجاد یک علامت چند وجهی از مردانگی می شود.طراوت گریپ فروت شما را به این عطر خوشگل دعوت می کند، که درنت های اولیه با نعناع و ماندارین خون ترکیب شده است. نتهای پایه موجب هماهنگی نهایی مخلوطی از چرم، چوب سفید، عنبر و اسانس پاستولی اندونزیایی می شود.

پس از ترکیب، نتیجه فقط یک عطر نیست، بلکه ترکیبی ظریف و یکنواخت از اسانس ها است.

 

ادکلن تیری موگلر A*Men Pure Tonka مردانه

در سال 2016 نسخه جدیدی از ادکلن تیری موگلر خود را به نام تیری مگلر تونکا A * Men Pure Tonka به بازار معرفی کرده است.ترکیبات آن به عنوان یک ترکیب شرقی از لوبیا تنکا و اسطوخودوس تازه، آروماتیک اعلام شده است.ستاره در مرکز آن را با سایه های فلز صورتی تزئین کرد

 

ادکلن ورساچ ایروس Eros مردانه

همانند تمام رایحه های Versace این یکی تقریبا جادوگری است. یک عطر کامل برای هر مناسبت

رایحه عطر های مردانه Versace به شما یک طراوت پر جنب و جوش را می دهد با ترکیب آن از برگ نعنا، سیب سبز و پرتقال لیمو

شما ممکن است به یاد آورید که اروس یونانی خدا عشق استکه می تواند مردم را با کمان و فلش خود عاشق کند

رنگ غالب بطری Eros فیروزه ای است،یک رنگ مردانه از خدایان

منبع : https://sites.google.com/site/puzzlemusic2019/odkolon



:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 6 / 7 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

فروشگاه اینترنتی ارزان شیک فام

13سال دریافت بازخورد از مشتریان لوازم آرایشی و بهداشتی و تدوین استراتژی فروش بر مبنای سلایق سنین گوناگون، امروز نتیجه‌ی مثبت خود را در استقبال از محصولات ارایه شده توسط فروشگاه اینترنتی شیک فام نشان می‌دهد. در این متن در مورد ارزش‌های به وجود آورده، انواع خدمات، شیوه کار و خصوصیات و مزایای فرشگاه اینترنتی شیک فام برای یک خرید اینترنتی لذت‌بخش صحبت می‌شود و در آخر نحوه دریافت هدیه‌های ویژه را از این فروشگاه ارائه خواهد شد.

 

شیک فام با سابقه حضور به عنوان فروشگاه‌‌ فیزیکی از سال 1384 توانسته به عرضه هدفمند انواع برندهای لوازم آرایشی ارزان و بهداشتی، ماشین ریش تراش، فروشگاه عطر و ادکلن ارزان و خرید عطر دخترانه ارزان بپردازد و حامی زیبایی خانم‌ها و آقایان خوش سلیقه باشد.

 

شیوه شیک فام چیست؟

شیک فام، سه فاکتور ایمنی، کیفیت و مقرون به صرفه بودن را با انتخاب وسواس‌گونه در هم آمیخته و محصولات آرایشی و بهداشتی را از طریق معتبرترین برندها و طبق قوانین تجارت الکترونیکی و با گارانتی‌هایی حتی افزون بر معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی ایران در سایت فروشگاه شیک فام عرضه می‌کند.

این مطلب را هم خوانید : محصولات ارائه شده در شیک فام

شیک فام با سابقه فعالیت 12 ساله مستمر خود در فروش انواع لوازم آرایشی و بهداشتی ruban، ماشین ریش تراش و عطر و ادکلن و با بررسی بازخوردهای مصرف‌کنندگانی در رده‌های سنی و اجتماعی مختلف، تاکنون موفق به فروش محصولاتی برگزیده و ویژه به مشتریان و کسب رضایت آنان بر پایه‌ی سیاست مبتنی بر بُرد- بُرد شده است.

 

دریافت هدیه از شیک فام

برای دریافت هدیه از شیک فام، کافی است به سایت شیک فام رفته و ایمیل خود را وارد کرده و کد تخفیف‌های این فروشگاه را دریافت کرد.

علاقه‌مندان همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 55205375 021 ، 09100798822 تماس بگیرند و یا به سایت فروشگاه لوازم آرایشی شیک فام به آدرس shikfam.com مراجعه کنند.

منبع : postag



:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 4 / 7 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

بررسی ماشین اصلاح سرو معرفی ارزانتزین ها

 

انتخاب و خرید ماشین اصلاح موسر و صورت بیش از هر وسیله‌ی آرایشی دیگری نیاز به بررسی و نیز داشتن اطلاعات اولیه‌ی صحیح دارد. به‌عنوان مثال روکش به‌کارر فته در تیغه‌های ماشین اصلاح شارژی و یا فاصله‌ی تیغه‌های آن از هم، می‌تواند تأثیر زیادی در کارکرد وکاربرد ماشین اصلاح سر و صورت داشته باشد، زیرا لایه‌ی محافظ تیغه می‌تواند از آن در مقابل زنگ‌زدگی حفاظت بیش‌تری به عمل آورد و یا نحوه‌ی جاگذاری و فواصل تیغ‌های ماشین اصلاح، در سهولت استفاده از آن تأثیرگذار است.

اندازه‌ی عرض تیغه‌ها و نیز متعلقات دستگاه نیز جزو فاکتورهای مهم انتخاب ماشین اصلاح است. ما با توجه به تمامی موارد فوق و سایر نکته‌های فنی و بررسی بازخوردهای طولانی‌مدتِ کاربران و مشتریان، بهترین، کاربردی‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین ماشین‌های اصلاح سر و صورت را در دسته بندی‌های : ماشین اصلاح سر صورت (موزر) –ماشین اصلاح سر و صورت شارژی ، ست و بادی گروم، در قالب برند‌های بسیار معتبری مانند: ماشین اصلاح موزر، وال، فیلیپس و پاناسونیک، همچنین لازم به ذکر است که محصولات اصلاح مو بدن بانوان همچون اپیلیدی نیز گرد‌آوری و عرضه کرده ایم.

 

ماشین اصلاح دینگ لینگ RF-689

اصلاح موهای زائد صورت و بدن، یکی از دغدغه‌های مشترک بین خانم‌ها و آقایان است. مردان به دلیل هورمون‌های خود، موهای بیشتری دارند و به همین دلیل باید به دنبال روش مناسبی برای از بین بردن موهای زائد صورت و بدن خود باشند.

استفاده از یک ماشین اصلاح چندکاره، می‌تواند مشکل پرمویی آقایان را برطرف کند و به آن‌ها کمک کند که صورت و بدنی صاف و بدون مو داشته باشند.

پیشنهاد ما به شما، استفاده از ماشین اصلاح دینگ لینگ (Dingling) مدل «RF-689» است. این ماشین اصلاح، مخصوص اصلاح موهای سروصورت و بدن است. تیغه‌ها و موچین ماشین اصلاح دینگ لینگ 689 از جنس تیتانیوم است؛ درنتیجه بالطافت و نرمی، موهای زائد بدن آقایان را از بین می‌برد.

در پشت این ماشین اصلاح، اهرمی برای تنظیم ارتفاع برش قرار دارد که می‌توان طول اصلاح موها را با آن تنظیم کرد. ماشین اصلاح دینگ لینگ مدل RF-689، موهای بدن رابین 1 تا 3 سانتی‌متر کوتاه می‌کند.

به همراه این ماشین اصلاح، 4 عدد شانه دریافت خواهید کرد. این شانه‌ها به شکل کشویی روی تیغه نصب می‌شوند. روی هر شانه، دندانه‌هایی وجود دارد که می‌توان موقعیت شانه روی تیغه را به کمک آن‌ها تنظیم کرد؛ بنابراین طول اصلاح شانه‌ها متغیر هستند و می‌توان موها را در اندازه‌های مختلفی کوتاه کرد.

وزن این ماشین اصلاح 207 گرم است؛ درنتیجه می‌توانید آن را داخل چمدان بگذارید و هنگام مسافرت از آن استفاده کنید. یکی از مزایای این ماشین اصلاح این است که هم باسیم و هم بدون سیم می‌توان از آن استفاده کرد.

برای اینکه ماشین اصلاح همیشه در بهترین شرایط قرار بگیرد، باید به‌طور مرتب تمیز و روغن‌کاری شود. در داخل جعبه این ماشین اصلاح، برسی وجود دارد که از آن برای تمیز کردن دندانه‌های تیغه استفاده می‌شود. تیغه این دستگاه را می‌توان باکمی فشار از ماشین اصلاح جدا کرده و موهای کوچک زیر آن را تمیز کرد. همراه این دستگاه، بطری روغن کوچکی به شما داده می‌شود تا برای روغن‌کاری تیغه‌ها از آن استفاده کنید.

روی بدنه این ماشین اصلاح، دکمه‌ای قرار دارد که مخصوص روشن و خاموش کردن دستگاه است. ماشین اصلاح دینگ لینگ مدل RF-689، به باتری قابل شارژی مجهز شده است که سریع شارژ می‌شود و پس‌ازآن می‌توان تا 40 دقیقه به شکل بی‌سیم از دستگاه استفاده کرد. البته این ماشین اصلاح، در حالت متصل به برق هم کار می‌کند.

 

دینگ لینگ  RF-699

در انتخاب یک ماشین اصلاح سر و صورت دینگ لینگ یک سری معیار هایی برای ما مهم میباشند از جمله کیفیت مناسب ، قیمت پایین ،شارژی بودن، سبک و قابل حمل بودن که ماشین اصلاح دینگ لینگ 699 تمام موارد مورد نیاز شما را براورده خواهد کرد .علاوه بر این مزایا و امکانات دیگری نیز ماشین اصلاح دینگ لینگ 699 دارد که با هم به آن میپردازیم. قیمت ماشین اصلاح دینگ لینگ 699 درشیک فام بسیار مناسب است .

 

تیغه های ماشین اصلاح دینگ لینگ 699 بسیار تیز و از استیل ضد زنگ ساخته شده.ماشین اصلاح Dingling برای اصلاح مو دارای اهرم تنظیم طول اصلاح و دکمه‌ی تنظیم سرعت موتور است.به کمک اهرم می‌توان طول اصلاح تیغه را به حالت 0.5، 1.5 و 2.5 میلی‌متر تنظیم کرد؛  برای اصلاح کردن موها در اندازه‌های بیشتر از 2.5 میلی‌متر، می‌توان از پنج عدد شانه‌های موجود در بسته دستگاه استفاده نمود، که طول اصلاح آن‌ها 4، 8، 12، 16 و 20 میلی‌متر است. این شانه ها به راحتی به صورت کشویی رو دینگ لینگ 699 نصب میشود و میتوان در اندازه های مختلف مو ها را کوتاه کرد.

روی بدنه فلزی خوش دست ریش تراش دینگ لینگ 699 دکمه خاموش روشن تعبیه شده که شما میتوانید به کمک آن قدرت موتور را به دو حالت سرعت تنظیم کنید. Dingling RF-699 با باتری قابل‌شارژی که دارد 8 ساعت طول می‌کشد تا کاملا روی استند مخصوص شارژ شود و بعد از آن می‌توانید تا 40 دقیقه به شکل بی‌سیم از دستگاه استفاده کنید .مزیت خیلی خوب ماشین اصلاح دینگ لینگ 699 قابلیت استفاده با سیم میباشد که در مواقعی که شارژ دستگاه به پایان میرسد بدون نگرانی برای صبر کردن برای شارژ شدن دباره میتوانید به اصلاح خود ادامه دهید.

در بسته ماشین اصلاح Dingling مدل 699 درپوش محافظ ،روغن، برس تمیز کننده، آداپتور و شانه های اصلاح وجود دارد.

منبع : https://shikfam.com/

 



:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 6 / 7 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

معرفی یکی از معتبر ترین وبسایت های خرید و فروش پرفکت مانی

 

امروزه و با پیشرفت قابل ملاحظه ای که ارزهای دیجیتال در جهان کرده اند به نظر میرسد که انسان باید بپذیرد که ارزهای دیجیتال آینده پولی آنها را خواهد ساخت و لاجرم باید به سمت خرید و فروش با ارزهای دیجیتال و از طریق اینترنت داشت. این پول های نامرئی مزیت های فراوانی دارند که باعث شده تا بسیاری از کارشناسان ظهور آنها را در بازار کالا و بورس خیلی نزدیک ببینند.

ما در صرافی آنلاین سام و تحت عنوان تجاری سام اکسچنجر با نگاه ویژه ای که به ارزهای دیجیتال داشته ایم فعالیت های خود را در ضمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال همچنین خدمات پرداخت آنلاین و نقد کردن درآمدهای ارزی فعال را با سرعت،دقت،اطمینان،اعتبار بالایی برای مشتریان خود مدیریت و برنامه ریزی می کرده ایم.

صرافی آنلاین سام اکسچنجر با ارائه بهترین خدمات در زمینه ارزهای دیجیتال به بهترین شکل در خدمت کاربران ایرانی بوده است و به یکی از محبوب ترین برندها در این زمینه تبدیل شده است. ابزار خرید و فروش ارز دیجیتال ما کاملا اتوماتیک و آنی بوده و هیچگونه دخالتی در آن نمی شود تسویه سفارشات فروش در کمترین زمان ،خدمات بدون کارمزد،امنیت خرید و فروش مواردی است که هر روز با بالاترین استانداردها در حال انجام است.

از جمله منحصربفردترین سیستم­های انتقال ارزهای رایج و دیجیتال، ووچرو پرفکت مانی است که ما در سام اکسچنجر از آنها برای انجام معاملات و انتقالات استفاده می کنیم.

پرفکت مانی شرکتی مالی اعتباری، در کشور پاناما است که به دلیل سادگی و کارایی بالایی که دارد از محبوبیت خوبی در بین کاربران جهان برخوردار شده است. جالب است بدانید که تحریم های آمریکا، ایرانیان را از دسترسی به خدمات این شرکت محروم نکرده است و در وب سایت این سامانه بخشی برای فارسی زبانان نیز موجود است و شما می توانید به راحتی امور مربوط بهخرید و فروش پرفکت مانیرا از طریق سام اکسچنجر در این سامانه انجام دهید.

از مزیت های این سامانه این است که اشخاصی که در دریافت ارز از خارج از کشور و یا پرداخت های ارزی به سایر نقاط جهان با مشکل مواجه هستند کمک شایانی می کند، و در سایت پرفکت مانی هر کسی به راحتی می تواند تبادلات مالی و ارزی خود را در بستر اینترنت انجام دهد.

شما در سام اکسچنجر، می توانید با امنیت بالا و بدون هیچ مشکلی به خرید و فروش پرفکت مانی و وچر پرفکت مانی بپردازید.پیوستن به سام اکسچنجر کار سختی نیست و شما می توانید با داشتن حسابی در پرفکت مانی، در وب سایت سام اکسچنجر وارد شوید و با کمترین کارمزد به خرید و فروش پرفکت مانی بپردازید. این سایت معتبر فروش پرفکت مانی با کمترین قیمت با امنیت بالا خدمات ارزهای دیجیتال را به کاربران عرضه می کند.

ووچر پرفکت مانی چیست؟

ووچر پرفکت مانی یا e-Voucher در حقیقت نوعی کارت شارژ پرفکت مانی است که به مبلغ مشخصی اعتبار داشته و پس از پایان اعتبار، دیگر قابلیت شارژ مجدد را ندارد. این کارت های شارژ توسط دارندگان حساب پرفکت مانی قابل ایجاد هستند اما برای کسانی که حساب پرفکت مانی ندارند نیز قابلیت استفاده را دارند. در حقیقت ووچر پرفکت مانی، نوعی چک دیجیتالی بین المللی است که در اختیار شما قرار می گیرد.

بستر امن برای خرید و فروش پرفکت مانی

سام اکسچنجر، با دارا بودن تجربه کافی در خصوص تبادلات مالی و اعتباری بین المللی محلی مناسب برای انجام خرید و فروش پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی است. علاوه بر آن همانطور که گفته شد در این سایت خدمات خرید و فروش پرفکت مانی به مشتریان ارائه می شود. ما در وبسایت سام اکسچنجر برای اینکه شما درگیر دردسرهای خرید وچر پرفکت مانیو پرفکت مانی بپردازیم نشوید با قیمت ارزان ووچر و پرفکت مانی ارائه می شود.

برای خرید و و فروش پرفکت مانی ، کافی است به وبسایت www.samexchanger.com مراجعه کنید تا در کمترین زمان و با پرداخت کمترین قیمت بتوانید تبادلات مالی خود را در پرفکت مانی انجام دهید. در این سایت فروش پرفکت مانی با کمترین قیمت و بالاترین امنیت اقدام می شود. همچنین تمام اطلاعات هویتی شما نزد این کاملا ً محرمانه خواهد بود. علاوه برآن لازم به ذکر است که این سایت پایبند به قوانین جمهوری اسلامی ایران است و به هیچ وجه با سایت های شرط بندی و قماربازی همکاری نمی کند



:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 3 / 7 / 1398 | نظرات ()